Avatar billede RJFreelance Praktikant
26. oktober 2003 - 19:42 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Mangler en idé til et eller andet vildt

Hej.
Jeg mangler en idé til et eller andet vildt jeg kunne lave. Det skal være noget på nettet. Programmering (Php-mysql)

Har i nogle ideer.. Jo vildere jo bedre :D
Avatar billede mads.peder Nybegynder
26. oktober 2003 - 19:47 #1
Bliv en konkurrent til forum snitz. Lav det vildeste php forum. Og gå så efter at det skal være verdens mest udbredte. DU må gerne starte med at det er på min side :D
Avatar billede RJFreelance Praktikant
26. oktober 2003 - 19:49 #2
Nej.. Noget som ikek er så originalt som et forum.. Noget helt specielt..
Avatar billede netro Nybegynder
26. oktober 2003 - 20:15 #3
Lav et skakspil online, hvor man kan spille mod hinanden. Selvfølgelig skal systemet kontrollere, om brugerens træk er mulige. Det burde også være en værdig udfordring konstant at kontrollere, om en konge står i skak. Jeg har selv været i gang med det, men det tager 100 år at lave, så jeg tog Lykkehjulet i stedet for ;o)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2003 - 20:17 #4
Eller et backgammon spil :-)
Avatar billede netro Nybegynder
26. oktober 2003 - 20:21 #5
Og når du er færdig med de spil, kunne du jo passende gå videre til Matador!-)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2003 - 20:23 #6
netro>> Rigtig god ide, multi player matador, så er jeg med :-)
Avatar billede RJFreelance Praktikant
26. oktober 2003 - 20:30 #7
heh. Ville være bedre i noget java istedet php ;)

Ingen andre ideer ?? :P
Avatar billede zyxtem Nybegynder
26. oktober 2003 - 20:40 #8
Hvor meget kan du i java. Kan du C++?
Avatar billede RJFreelance Praktikant
26. oktober 2003 - 20:42 #9
Har læst lidt java men næsten ikke noget. C++ ?? Heh er igang med det men ikke nok til jeg kan lave sådanne noget. Så vil helst holde mig til php/mysql og så javascript og html ;)
Avatar billede zyxtem Nybegynder
26. oktober 2003 - 20:43 #10
Vil til at rode lidt med et onlinespil men mangler stadig at lære en del før jeg selv kan påbegynde selve udviklingen.... Ville det være noget
Avatar billede zyxtem Nybegynder
26. oktober 2003 - 20:45 #11
Faktisk er der en ting.... Er det muligt for dig på en eller anden måde at få iexplorer til at vise forkert adresse... Nogen siger at det ville være muligt med javascript....
Avatar billede RJFreelance Praktikant
26. oktober 2003 - 20:47 #12
hvad mener du med forkert adresse ?
Avatar billede zyxtem Nybegynder
26. oktober 2003 - 20:47 #13
Det vil i hvert fald være noget jeg kan få stor glæde af. Faktisk bør jeg nok give point hvis du gider at se om du kan lave det ;)
Avatar billede zyxtem Nybegynder
26. oktober 2003 - 20:49 #14
du åbner en .html fil på C:\a.html
Meningen er nu at der i stedet skal stå eks. www.hej.dk så brugeren har det som om han/hun surfer på nettet på nettet.
  Det lyder nok underligt men det vil være en fed feature i spillet hvis man kunne læse om sine egne bedrifter på nettet
Avatar billede zyxtem Nybegynder
26. oktober 2003 - 20:50 #15
forstår du hvad jeg mener?
Avatar billede RJFreelance Praktikant
26. oktober 2003 - 20:52 #16
heh. Faktisk ikke..

Mener du ikke bare ligesom en genvej i foretrukne ??
Avatar billede zyxtem Nybegynder
26. oktober 2003 - 20:54 #17
nej.

  du har en fil på dit C-drev der hedder a.html

  Når du åbner den fil står der: C:\a.html i adresse. Jeg vil gerne have det så der i stedet står www.aaa.dk.
  Er det lidt bedre forklaret???
Avatar billede zyxtem Nybegynder
26. oktober 2003 - 20:55 #18
Forestil dig at du skal bilde brugeren ind at han/hun surfer på nettet men de kun sidder og ser på filer fra deres egen computer...
Avatar billede RJFreelance Praktikant
26. oktober 2003 - 20:57 #19
nååå :)

Forstår hvad du mener. Men ved ikke hvordan. Er ikke særlig god til Javascript..
Avatar billede netro Nybegynder
26. oktober 2003 - 21:07 #20
Keder du dig forresten meget, siden du ikke har andet at lave?
Avatar billede RJFreelance Praktikant
26. oktober 2003 - 21:14 #21
Heh nææ har masser at lave, men vil også gerne igang med noget selv..
Avatar billede netro Nybegynder
26. oktober 2003 - 21:30 #22
Ok
Avatar billede RJFreelance Praktikant
26. oktober 2003 - 21:37 #23
Ingen andre ideer ?
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
27. oktober 2003 - 17:40 #24
mal et fotorealistisk billede via binært talsystem..
Avatar billede RJFreelance Praktikant
27. oktober 2003 - 17:44 #25
Heh. Tjaa det får man jo ikke den vildeste hjemmeside ud af.. Kunne bruge et fedt design men ellers..
Avatar billede RJFreelance Praktikant
29. oktober 2003 - 11:40 #26
lukker.. Intet kunne bruges :(
Avatar billede RJFreelance Praktikant
29. oktober 2003 - 11:40 #27
Svar ;)