Avatar billede m_tandrup Nybegynder
11. september 1999 - 21:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Inst. af RH6 over net

Hej

Jeg har en PC'en koblet til netværk uden CD-ROM drev, som jeg gerne vil installere RedHat 6.0 på. Jeg har en RH6 CD fra Alt om Data.
På netværket er der en anden PC men win95 som har et CD-ROM drev. Med SuSE kunne man vælge om man ville inst. fra en FTP server. Hvad med RedHat6??

-M@ds
m@ds.person.dk
Avatar billede tarvin Nybegynder
11. september 1999 - 21:31 #1
Man kan sagtens installere Red Hat over FTP. Faktisk installerer jeg stort set altid på den måde.

Dog kunne jeg godt forestille mig, at det kan give bøvl at bruge Windows som fil-server, idet den er så sløset mht. store/små bogstaver i filnavne. Man kunne fx. sagtens forestille sig, at den kunne finde på at præsentere alle filnavne med stort start-bogstav. Nå, men det får du jo at se.
Avatar billede m_tandrup Nybegynder
11. september 1999 - 23:19 #2
Men hvordan??? Hvad Boot.disks???

Hilsen
Mads
Avatar billede tarvin Nybegynder
11. september 1999 - 23:23 #3