Avatar billede pman Nybegynder
26. oktober 2003 - 18:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kender til Struernet?

Jeg har lige bestilt ADSL ved Struernet og vil egentlig gerne vide om de kunder de har i forvejen er tilfredse med deres forbindelse. Både mht den lovede båndbredde, servise osv...

Nogle der kender noget til dem, eller kan referere til noget information om emnet!!!!

MVH

Pman
Avatar billede tripwire Nybegynder
18. december 2003 - 22:34 #1
Avatar billede pman Nybegynder
14. januar 2004 - 17:13 #2
hej
Avatar billede dixiboy Nybegynder
19. januar 2004 - 06:19 #3
Jeg har selv struernet og har haft det i ca 2 md nu og det kører skide godt.
Et godt råd vil værer at købe en router selv den de sender med er noget lort.