Avatar billede tjansson Nybegynder
26. oktober 2003 - 17:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Thinkpad A21e, windows 2000, blå skærm

Jeg sidder med en Thinkpad A21e med Windows 2000. Denne laver problemer: af og til så genstarter den bare uden videre. Jeg har derfor sat fejlmedelelser til så jeg istedet for en blå skærm hvor der står:

STOP: 0x000001E (0xC0000005, 0x80440CDB, 0x0000000, 0x0000002C)

KMODE_EXEPTION_NOT_HANDLED

ADDRESS 80440CDB base at 80400000
Datestamp 3ee6c002 - ntoskrnl

Jeg ved ikke helt hvad dette betyder og om det er problem med hardwaren eller noget software i windows 2000.

Jeg har tidligere fået henvisning til en MS internetside, hvor der stod noget med konflikt mellem antivirus og noget andet, men det har ikke hjulpet at jeg har skiftet til AVG antivirus nu.

Bare så i er klar over det, hvis det er relevant, så bruger jeg:

AVG antivirus
MS explorer 6.0
Keiro personal firewall

Jeg har også opdateret computeren med de opdateringer der findes fra IBM side.

Håber i kan hjælpe! :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
27. oktober 2003 - 10:39 #1
Jeg aner ikke om dette vil virke, men det er vel et forsøg værd :
Prøv at bruge en anden firewall f.eks. denne -
http://smb.sygate.com/buy/download_buy.htm

du finder en gratis version, nederst på siden .
Avatar billede tjansson Nybegynder
28. oktober 2003 - 00:17 #2
Jeg mindes at jeg har prøvet med et anden firewall og anden antivirus uden resultat. Ellers tak for forsøget:-)
Avatar billede tjansson Nybegynder
30. oktober 2003 - 19:13 #3
Det der er så irriterende ved problemet er at jeg ikke kan fremprovokere det. Men jeg tør heller ikke stole på maskiene mere.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. november 2003 - 17:59 #4
Kan du komme videre her tror du ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
14. november 2003 - 19:35 #5
Det ville være rart med noget feedback her !
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. november 2003 - 23:53 #6
Er du ikke lige rar, at gi lidt responds "tjansson" ?
Avatar billede tjansson Nybegynder
24. november 2003 - 03:22 #7
Sorry... Har lige stenet denne konto væk et stykke tid. Jeg kan ikke få manskinen til at få det bedre. Jeg overvejer at investere i XP til den eller måske linux for at slippe af med problemet. Jeg lukker spørgsmålet igen, men tak for dit forsøg!