Avatar billede akjaer Nybegynder
26. oktober 2003 - 15:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Strømforsygning til computer der ikke virker

Jeg har desværre et problem med min computer - den virker ikke :(

Strømforsygningen har periodevist lavet lidt mislyde i en uges tid, og i dag gik computeren ned, dvs. at strømmen gik uden varsel. Computeren vil ikke tænde igen, så jeg har jo god grund til at tro, at min strømforsygning er gået i stykker.

Ved en eller anden, om det er nemt at skifte strømforsygningen, og hvilken strømforsygning man bør anskaffe sig. Jeg ved nemlig ikke noget om det ...

Nogen der kan hjælpe mig ?

Andreas
Avatar billede bredker Nybegynder
26. oktober 2003 - 15:53 #1
se på den gamle hvor stor den skal være
er det et P4 bundkort skal der være et stik til dette på den nye
ellers er det bare at skrue den gamle løs og montere den nye på samme måde
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. oktober 2003 - 17:15 #2
det er faktisk ret nemt, blot hullerne passer og det gør de standard, men tjek eller tag den med til pusheren.
Måske skulle du ved samme lejlighed får en der er lidt større i effekt (Watt), den koster kun en smule mere.
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. oktober 2003 - 17:17 #3
Måske skulle du lige prøve den i en anden computer, det ville da være ærgeligt at komme hjem med en ny og de så viser sig at være bundkortet ;o(
Avatar billede akjaer Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:34 #4
hmmm... kunne slev klare det... ret nemt... også selvom jeg ikke kunne stave til det i overskriften :-P

Men giver da point til det bedste svar :)

Andreas
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:52 #5
takker for pointene..

hvad var løsningen?