Avatar billede cygnet Praktikant
26. oktober 2003 - 11:25 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Webhotel med bedste service kontra pris.

Jeg vil godt have et bud på hvor jeg får den bedste service kontra pris på en lidt mere advanceret type hosting.

Det jeg skal bruge er:

1 stk webhotel - 1000 mb
Som kan deles op således:

hovedfolder
- folder1
- folder2
- folder3
- ..
- folder30

Der skal så være et hoveddomæne der henviser til hovedfolder
Og 30 stk domæner der henviser til hver sin folder.

Disse 30 stk domæner må man ikke kunne se at de ligger under hoveddomæne og de skal hver kunne have tilknyttet 5 stk. email adresser osv. info@folder1.dk

Regner med at der skal kunne tilknyttes 15 nye domæner pr. måned og derfor er lave oprettelse gebyrer at fortrækker.

Nogle der har nogle konkrete pris forslag på dette ? Eller hvad det sådan nogenlunden kommer til at koste.
Avatar billede spontek Nybegynder
26. oktober 2003 - 14:10 #1
Jeg tror vi er oppe og snakke egen server her. Er det noget du har tænkt på?
Avatar billede spontek Nybegynder
26. oktober 2003 - 14:17 #2
http://concor.dk ser ud til at kunne leverer det.

Hotellet koster så 99 kr. pr måned.
Hvert ekstra domæne koster 50 kr. pr. år

Priserne er uden moms.
Avatar billede spontek Nybegynder
26. oktober 2003 - 14:28 #3
http://zilbot.dk har et hotel uden begrænsninger til 69 kr. pr. måned. Jeg kan desværre ikke se om du må tilknytte flere domæner til samme hotel. Men når det umiddelbart er 30 kr. billigere pr. måned er det nok værd at skrive til deres support for at høre dem.
Avatar billede webmester Nybegynder
26. oktober 2003 - 14:56 #4
Jeg har et hotel med udskillge underdomænet, præcis som det du beskriver hos http://Gullestrup.net
De er yderst fleksible, hvad angår selve opsætningen, så er det tilpasset mit behov.
Deres oppetid, faciliteter og support er bestemt alle pengene værd, selvom de er lidt dyrere end Web10, B-one etc.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
27. oktober 2003 - 15:40 #5
Ligesom webmaster siger, så tror jeg godt du kan forhandle dig til en pris hos de fleste udbydere (dog ikke discount udbyderne - simplethen fordi det mere eller mindre vil blive gratis så). Jeg har selv hos www.yourhost.dk hvor jeg uden problemer har fået øget loftet på min side, så der er plads til nogle af de videoproduktioner jeg laver :-)
Avatar billede Aliriza Nybegynder
03. november 2003 - 11:23 #6
Cygnet, jeg kan anbefale concor for jeg har 2 webhoteller hos dem, og det har virket glimrende. De giver rigtig meget for pengene via deres gode support og stabile servere.
Avatar billede cygnet Praktikant
03. november 2003 - 16:45 #7
webmester > det blev gullestrup < ligger du et svar ?
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
05. november 2003 - 19:42 #8
Øv, for langsom, it net har været ned surt.

Havde ellers nok et andet sted til dig.
Skulle bare bruge nogle flere informationer og "projektet".
Avatar billede spontek Nybegynder
17. november 2003 - 00:16 #9
Hvem valgte du?
Avatar billede cygnet Praktikant
17. november 2003 - 00:23 #10
gullestrup.net
Avatar billede tbuch Juniormester
29. september 2006 - 06:58 #11
Hej Cygnet - Hvor tilfreds har du så været med Gullestrup her tre år efter?