Avatar billede ali.k Nybegynder
25. oktober 2003 - 20:33 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Et logo til mig tak !

Hej

Jeg er igang med et design men jeg har et lille problem
Jeg mangler et logo
MSQ skal der stå på logoét
Er her nogen der kan lave det til mig?
Avatar billede tobber100 Nybegynder
25. oktober 2003 - 20:52 #1
Flere detaljer, tak!

Tobber
Avatar billede ali.k Nybegynder
25. oktober 2003 - 21:27 #2
størelset skal være 500*500 eller 1000*1000 gerne støre hvis jeg evt. skal bruge det til noget andet
Ellers skal det bruges på http://80.165.132.46/msq/
Avatar billede mrjowns Novice
25. oktober 2003 - 22:40 #3
Okay, jeg er frisk! :-)

Men hvordan vil du bruge det? Hvilken baggrund - skal det være et logo med hvid baggrund eller...? For det er næsten umuligt at lave et logo der passer til bunden eller toppen på den hjemmeside du har gang i!

Hvad skal logoet indeholde? Nogen ideer eller ønsker?
Avatar billede miss-g Seniormester
25. oktober 2003 - 22:44 #4
Et gratis tip mrjowns:

Hvis loget skal sidde på den baggrund, så laver du bare et print screen og så har du baggrunden til at sætte ind i f.eks. photoshop :-)
Avatar billede mrjowns Novice
25. oktober 2003 - 23:18 #5
Hmmm, miss-q - det er selvfølgelig rigtigt men ikke optimalt. Derudover er det ret svært at sætte det ind præcist bagefter - men selvfølgelig er det muligt!

ali.k > Her er mit forslag: http://www.desijowns.dk/msq1.jpg

--jowns--
Avatar billede ali.k Nybegynder
26. oktober 2003 - 07:10 #6
Nu ligger logoét på siden men Jeg synes ikke at det passer til designet
Og heller ikke til mit topbanner
Avatar billede ali.k Nybegynder
26. oktober 2003 - 07:14 #7
Logoét skal være på mit topbanner også er det nok en god idé at bruge mit topbanner som baggrund
Avatar billede mrjowns Novice
26. oktober 2003 - 20:17 #8
Det kigger jeg på senere...

--jowns--
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
28. oktober 2003 - 16:22 #9
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
28. oktober 2003 - 16:22 #10
Det var så mit foreslag :-)
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
28. oktober 2003 - 16:27 #11
www.rekvalme.dk/msq2.jpg

en mere læselig udgave, hvis du er til den slags :)
Avatar billede coolaseyes Nybegynder
07. november 2003 - 15:41 #12
det er ærgeligt jeg ikke har tid til at lave et logo til dig for de forsøg der er blevet præsenteret her er jo helt væk fra vinduet....man kan slet ikke læse hvad der står farver former og typografi er direkte usmageligt... tror ikke niels brinck er grafiker til daglig..men 2 point for indsatsen
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
11. november 2003 - 16:27 #13
coolaseyes: Har du noget specielt formål med at nedgøre mig, eller er det bare almindelige uhøflighed?
Avatar billede coolaseyes Nybegynder
11. november 2003 - 16:50 #14
ikke nogen anden speciel grund end at du sikkert er god til programmere.... bliv ved med det!!!
Avatar billede ali.k Nybegynder
03. november 2005 - 13:25 #15
Lukket, Kan huske at jeg ikke brugt nogen af dem!