Avatar billede oggy Nybegynder
25. oktober 2003 - 20:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tage Screenshot af film?

Hej!
Hvordan tager jeg et screenshot af en film???
Når jeg trykker print screen, og sætter det ind i et billedbehandlings program, så er er den der godt nok, men når jeg gemmer, så er der sort skærm der hvor filmen skulle have været!!!????
Avatar billede d_pro Nybegynder
25. oktober 2003 - 20:47 #1
Du kan bruge BSplayer til at afspille film i, og der er der en funktion som gør at den tager et screenshot af din film.
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
25. oktober 2003 - 21:51 #2
Hvis du har PaintShop Pro 5 eller højere kan du bruge programmets "screenshot" funktion. :)
Men jeg ville nok hellere bruge BSplayer ;) som jeg også ville havde foreslået hvis ikke d_pro kom først ;)
Avatar billede uffest Nybegynder
28. april 2004 - 17:53 #3
Har lige prøvet det samme (med et screenshot af en video jeg afspillede med Windows Media Player)...kunne sagtens sætte det ind i f.eks. Word - men kun hvis jeg satte filmen på PAUSE inden jeg tog screenshot'et!!! Prøv det, hvis du ikke ahvde den på pause  :-)