Avatar billede zipalexzip Nybegynder
25. oktober 2003 - 13:43 Der er 15 kommentarer

Hva syntes I?

www.3d-artist.dk/cd hva syntes i?
Avatar billede c-holst Novice
25. oktober 2003 - 13:49 #1
meget højt blot område øverst, men det skal måske være sådan.
hvorfår finder jeg kun engelsk tekst
ellers flot og spændende design
Avatar billede mads.peder Nybegynder
25. oktober 2003 - 13:55 #2
Flot side. Har dog lidt svært ved at læse menu skriften i toppen. Men ellers dejlig nem at finde rundt på, og nyskabende vil nok give den

11@10

Mads Peder
Avatar billede joggy Nybegynder
25. oktober 2003 - 13:56 #3
Helt udemærket.. Synes måske teksten på knapperne er lidt utydlig.. Men det er jo en smag sag :)
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2003 - 14:00 #4
mads-peder> 11@10 ??

Fik du 14 i matematik?
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
25. oktober 2003 - 14:01 #5
Tak...
@c-holst
Det er meningen at den skal være i bunden så der kommer meget blåt i toppen.. ;)

@mads.peder
Tark for det, det med at den er svær at læse, kommer nok an på hvilken opløsning du køre den i i 1024 * 768 syntes jeg ikke der er nogle problemer...!

@joggy
Tak...

@alle
Hva syntes i andre? :D
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
25. oktober 2003 - 14:01 #6
@el_barto
:D
Avatar billede mads.peder Nybegynder
25. oktober 2003 - 14:05 #7
@el barto
Nej:-) Jeg vurderer ud fra 13-skalaen. Første er orden "11" og anden "10" er indhold der dog ik betyder så meget, men kigger lidt på hvordan indholdet er opstillet der

Men jo, jeg burde have fået 14 i matematik. Ved min lærer dog bare ik :D

@zipalix
Kører 1280* 1024 i mozilla, men kan dog sagtens læse teksten ;)
Avatar billede mads.peder Nybegynder
25. oktober 2003 - 14:06 #8
Har bare lidt svært ved det
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
25. oktober 2003 - 14:06 #9
@mads.peder

Ok så burde der ikke være noget problem...! ;)
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
25. oktober 2003 - 14:07 #10
Hehe oki...
Avatar billede tullejr Nybegynder
26. oktober 2003 - 19:38 #11
der er en grafik-glitch på forsiden med dit splash. kig selv med den nyeste mozilla.
Avatar billede c-holst Novice
01. december 2003 - 23:28 #12
har du fået det op at køre?

vi hører gerne hvordan det går med dit problem
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
02. december 2003 - 11:35 #13
Siden er kommet op på http://www.creative-designs.dk hvad syntes i?
Avatar billede c-holst Novice
02. december 2003 - 12:16 #14
det ser da meget godt ud, synes jeg. Jeg har nu også udviklet en forkærlighed for sider der skiller sig lidt ud, på en pæn og vellavet måde.

hvad er pointen med mørkegrønne felter i højre side
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
02. december 2003 - 17:01 #15
Tark...
Der er ikke nogen pointe med dem...bare lidt fylde...men jo mere jeg tænker over det jo mere har jeg det ikke godt med det :'(