Avatar billede tjansson Nybegynder
25. oktober 2003 - 10:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Underlig opstart med Gnome og KDE ?

Jeg har det problem at jeg ikke kan få KDE til at gå væk. Jeg har tidligere har brugt KDE og nu gerne vil gå over til Gnome.

Selv om jeg i Mandrakes (9.1) Controlcenter vælger at den skal starte op i Gnome, så forsætte den med at åbne KDE først, men på et lidt underligt måde, da der når jeg logger ud, sker det at Gnome starter op med det samme - dvs. helt uden den sædvanelige loginpromt.

Det virker som om Gnome ligger nede under KDE. Hvordan får jeg KDE til ikke at starte op?

Håber i kan hjælpe! :-)
Thomas Jansson
Avatar billede smirnoff Nybegynder
29. oktober 2003 - 23:27 #1
ddet lyder mærkeligt - hvad sker der hvis du vælger KDE igen i controlcentret
Avatar billede tjansson Nybegynder
30. oktober 2003 - 19:14 #2
Det må jeg prøve. Jeg kan tilføje at når jeg lukker maskinen ned siger den at lukningn af windowmanageren ikke fungerede?
Avatar billede tjansson Nybegynder
01. december 2003 - 21:03 #3
Hmmm... her sker godt nok ikke så meget... Slettet den partiotion og vil prøve med debian i stedet... en skam