Avatar billede martinfn Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:37 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Bedste gratis webhotel

HejZa

Jeg er ved at lave en side til internettet i frontpage! Jeg ville høre jer om hvilket webhotel der er det bedste!
Det skal være gratis og have ftp adgang!

Med Venlig Hilsen

MartinFN
Avatar billede mads.peder Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:45 #1
www.frac.dk

Bruger selv dem. Og er emget tilfreds :-)
Avatar billede mads.peder Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:45 #2
emget=meget
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:47 #3
www.internetplads.dk find det der passer dig bedst
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:50 #4
www.frip.dk :
  - ASP
  - PHP (Er ved at blive sat op mht. sikkerhed osv.)
  - Microsoft Access
  - MySQL Database
  - SSI
  - Flash
Avatar billede webexp Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:55 #5
jeg holder også på frac er den bedste da frip er ry for alt for meget nede tid kender det har selv en konto ved frip men jeg har ikke oplevet en nede tid hos frac
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:59 #6
webexp> er du sikker på at du ikke snakker om www.friserverplads.dk ?
Avatar billede webexp Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:59 #7
det er dem begge jeg har haft samme problem med frip
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. oktober 2003 - 21:02 #8
jeg synes ellers frip.dk virker fint.. men jeg bruger den så heller ikke 24/7 :)
Avatar billede webexp Nybegynder
24. oktober 2003 - 21:05 #9
nej ok men det kan da også være at det er blevet bedre men da jeg brugte det va det ikke så godt og det er et stykke tid siden men nu har jeg min egen erver til hosting på en linux som giver mig den høje uppe tid jeg skal bruge
Avatar billede lordhead Nybegynder
24. oktober 2003 - 21:54 #10
Well, dette spm har været oppe mange gange. Prøv fx. at søge på 'gratis webhotel' http://www.eksperten.dk/list.phtml?method=and&excerpt_on=1&searchtype=txt&words=gratis+webhotel

Dette burde være svar nok. Men helt personligt kan jeg sige, at jeg bedst kan lide friserverplads når det kommer til stykket, men jeg har absolut intet imod frac, selvom de ikke understøtter zip filer og lign...
Avatar billede mads.peder Nybegynder
24. november 2003 - 15:31 #11
Lukketid eventuelt ??
Avatar billede martinfn Nybegynder
10. december 2003 - 15:54 #12
'
Avatar billede webexp Nybegynder
10. december 2003 - 17:29 #13
du er dygtig det vil jeg også til at oprette spm og få svar og selv tage pointene flot tillykke !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede mads.peder Nybegynder
10. december 2003 - 19:17 #14
Ja, må da også indrømme at jer er meger imponeret. Tror lige jeg skriver dig mit navn bag øret, for så vil jeg da advare alle andre imod dig
Avatar billede martinfn Nybegynder
10. december 2003 - 19:36 #15
nok fordi jeg kunne bruge noget af det....
Avatar billede mads.peder Nybegynder
10. december 2003 - 21:20 #16
Jeg er ved at lave en side til internettet i frontpage! Jeg ville høre jer om hvilket webhotel der er det bedste!
Det skal være gratis og have ftp adgang!

Dette var kravene. Så vidt jeg kan se er der ikke et af disse svar der ikke lever op til det. Så forklar dig venlidst nærmere
Avatar billede mads.peder Nybegynder
10. december 2003 - 21:21 #17
venlidst=venligst
Avatar billede webexp Nybegynder
10. december 2003 - 22:38 #18
jow hvis du tjekker efter så er der ftp upload på Frac.dk har ftp upload og en kanon god online tid har ikke opæevet de har været nede endnu så det er nok det bedste men det afviste du selv om det havde de specifikationer du bad om
Avatar billede martinfn Nybegynder
11. december 2003 - 14:01 #19
Da jeg oprettet derinde virkede det aldrig....
Avatar billede mads.peder Nybegynder
11. december 2003 - 19:00 #20
webexp<<<
Det var ikke dig der skulle forklare sig ;)

martinfn<<<<<
Hvad mener du. KUnne du ikke finde ud af det nogle af stederne. Prøv at kigge i de forskellige hoterls FAQ
Avatar billede webexp Nybegynder
11. december 2003 - 22:52 #21
sorry