Avatar billede dennis12345678910 Nybegynder
24. oktober 2003 - 11:48 Der er 24 kommentarer

Hvordan laver man en bombe

Avatar billede arlet Juniormester
24. oktober 2003 - 11:49 #1
DET GØR MAN IKKE
Avatar billede andersenph Nybegynder
24. oktober 2003 - 11:50 #2
Det har du lige gjort!!!!
Hold kæft et spørgsmål mand
Avatar billede arlet Juniormester
24. oktober 2003 - 11:51 #3
luk spørgsmålet nu!!!!

Coadmins er allerede på vej, fordi jeg kom til at trykke på en knam der hedder Anmeld
Avatar billede squashguy Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:02 #4
spørgsmålet er så latterligt, at jeg næsten sidder og griner :o
Avatar billede sukos Juniormester
24. oktober 2003 - 12:04 #5
Han må jo røvkede sig?
Heldigvis er der ikke mange af så'n fjolser!
Avatar billede snowball Novice
24. oktober 2003 - 12:09 #6
*SUK*

Bruger deaktiveret.

arlet: Et tip: Lad venligst være med at svare på denne slags spørgsmål, for hvis spørger når at acceptere dit svar, kan det i værste tilfælde betyde anklager for ulovlig pointoverførsel.

Spørgsmål som dette bør bare ignoreres indtil en CoAdmin gør noget ved det.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede cdc Novice
24. oktober 2003 - 12:09 #7
:o) *lol* al caida ( eller hvordan det staves ) er på eksperten
Avatar billede arlet Juniormester
24. oktober 2003 - 12:11 #8
snowball-> ved det godt, det var en fejl....
Avatar billede andersenph Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:12 #9
Hvad så med mcpeterc???
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:13 #10
nårh det var jo for sjov... jeg troede faktisk at det var blevet lukket. Er der slet ik plads til lidt fredag sjov her på E?
Avatar billede andersenph Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:15 #11
Jo men det skriver bliver sq læst af gud og hver mand
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:17 #12
Og derfor skulle min bruger blive deaktivert?? Nå men lad det nu ligge... God weekend
Avatar billede snowball Novice
24. oktober 2003 - 12:17 #13
mcpeterc: Jo, der er skam plads til sjov, men det her "sjov" kan jo så bare ende med at din bruger bliver deaktiveret for ulovlig pointoverførsel. Så må du jo gøre op med dig selv om du vil tage chancen ved at ligge et svar ;)

Snowball
Avatar billede snowball Novice
24. oktober 2003 - 12:19 #14
mcpeterc: Fordi man ikke svarer på spørgsmål der er åbenlys ulovlige i henhold til Ekspertens regler - ergo er der ikke nogen der skal have point for dem, og hvis dit svar så bliver accepteret, så har du fået nogle point du ikke burde ha' fået.

Snowball
Avatar billede andersenph Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:23 #15
--snowball>>vinklen med om point er lovlige eller ej har du ret i, men jeg ikke lide tanken om alle de knægte der nu skal ud og have fat i de komponenter mcpeterc er så FLINK at fortælle om. Damn det kan koste nogle hænder....
Uanset om skidtet virker eller ej.....
Avatar billede snowball Novice
24. oktober 2003 - 12:33 #16
Indlæg fra mcpeterc er fjernet. Så er der i hvert ikke nogen der skal føle sig fristet.

Snowball
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:34 #17
Snowball>> Jeg har ikke fået nogle point og hvis jeg gør kan i så ikke bare fjerne dem eller noget.

andersenph>> Jeg tror de knægte der kommer er velbegavet og har ingen intensioner om at lave en bombe. Hvis de virkelig vil lave sådan noget så tror jeg ikke de bruger E til at finde oplysninger om sådan noget skidt.
Avatar billede andersenph Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:36 #18
--snoball>>Takker mange gange :0)

--mcpeterc>>altså der har jo været en ubegavet person på spil her (dennis) så jeg synes det er bedst at lade tvivlen komme os til gode, hvis du forstår...
Avatar billede snowball Novice
24. oktober 2003 - 12:36 #19
mcpeterc: Nej, vi kan ikke bare selv tage pointene igen - du bliver selv nødt til at give os dem tilbage. Det er netop derfor man aldrig skal svare på sådanne spørgsmål.

Snowball
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:41 #20
mkay
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:48 #21
meld dig til Hamash og bliv fuldt udstyret med en engangsbillet i form at af en kropsbombe.

PS: du behøver ikke at tro på Allah, istedet bliver du splattet helt ud.
Avatar billede arlet Juniormester
24. oktober 2003 - 12:50 #22
god ide, så er vi sikker på han ikke kommer med et nyt brugernavn om lidt *S*
Avatar billede grandahl Nybegynder
24. oktober 2003 - 14:47 #23
jeg har engang hoppet på et heksehyl og fyret det af det sagde bare bang, ellers også har jeg  en god ven i rusland som siger han kan skaffe nogle skægge bomber det udsender et flaslight når man fyrer den af.