Avatar billede divad Nybegynder
24. oktober 2003 - 09:47 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

konventering fra access til mySQL og tjen 200kr.

Hej alle eksperten brugere!

Jeg sidder med det problem at jeg skal have konventeret min access database til mySQL, da b-one ikke understøtter access.

Derfor søger jeg en som gider at konventerer den, så den lige skulle være til at sætte ind i min phpmyadmin.

Download link: www.team-nopanic.dk/ahf.rar

På forhånd tak
David Plum Olsen
Avatar billede keysersoze Guru
24. oktober 2003 - 10:05 #1
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2003 - 10:46 #2
Du kan hente det på www.maximuss.dk - bare højreklik og "gem som"
Avatar billede divad Nybegynder
24. oktober 2003 - 11:41 #3
maximus >> Kan du ikke lave det sådan at det ligger i et textdokument, så jeg bare lige kan angive stien i min phpmyadmin
Avatar billede divad Nybegynder
24. oktober 2003 - 11:42 #4
og så skal du lave adddatte om, da det phpmyadmin jo ikke understøtter dettte
Avatar billede divad Nybegynder
24. oktober 2003 - 11:45 #5
glem min kommentar med det der med tekstfilen. Det er mig som roder rundt idet. men hvis du ville lave adddate om, ville det være fino
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2003 - 13:39 #6
Så har jeg lavet alle date om til text, så nu kan du ligge alt i dem.
Hvis der er andet som skal ændres så lad mig få det at vide
Avatar billede divad Nybegynder
25. oktober 2003 - 11:41 #7
Kan ikke give point da det ikke virker, men vil give maximus 80point, fordi han prøvede, så lig venligst et svar!
Avatar billede divad Nybegynder
25. oktober 2003 - 11:41 #8
Jeg kan ikke give penge, mener jeg.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2003 - 21:00 #9
svar
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2003 - 21:01 #10
Men hvad er det der ikke virker ??
Du bad om at få en access database konverteret om til MySQL og det har du fået. Så jeg har lidt svært ved at se hvad problemmet er ??
Avatar billede divad Nybegynder
27. oktober 2003 - 07:44 #11
Når jeg ligger den ind i min mysqlm melder den fejl. Thats it. Jeg må bare gøre det på den hårer måde
Avatar billede keysersoze Guru
27. oktober 2003 - 08:15 #12
hvorfor ikke bare gøre som beskrevet i mit link??

alternativt så skaf dig programmet MySQL Front...
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2003 - 21:31 #13
Hmm, jeg har brugt MySQL Front og den laver sql-udtrækket som den skal.
Men lad det nu ligge
Avatar billede keysersoze Guru
12. november 2003 - 22:09 #14
er man ikke interesseret i at modtage ordentlig hjælp - så får man det heller ikke...