Avatar billede dina Nybegynder
05. januar 2001 - 17:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ulovlig handling ???

Hej
Har nu flere gange prøvet at komme ind i Windows opdateringer, men hver gang skrives der ulovlig handling i Iexplore.exe og den undersøger niget med 32 bit filer, drivere til kernetilstand o.s.v. og slutter med at der står at en sporefil opbygges?????
Når jeg så går ind i detaljer for at se hvad problemet er står der:Windows update-program forsøgte at få adgang til hukommelse på ulovlig vis.
Modulnavn: WUV3IS.DLL
Beskrivelse:Windows Update-program
Version: 5.4.37.0
Hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede olemongol Nybegynder
05. januar 2001 - 17:28 #1
lave en update fra en cd fx. en K cd
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
05. januar 2001 - 17:30 #2
Hvis jeg var dig ville jeg starte med at køre et anti-virus program derefter hvis dette ikke hjælper ville jeg nok prøve at kopiere wuv3is.dll fra en anden maskine med samme version af windows og overskrive den (PÅ EGET ANSVAR).

- Kristian
Avatar billede dina Nybegynder
05. januar 2001 - 17:46 #3
Hvad er en K cd?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
05. januar 2001 - 18:07 #4
en k cd er fra computer blader \"k\"
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
05. januar 2001 - 21:07 #5
Jeg syndes ikke du skulle ta og investere i et af K computers blade da de rent ud sagt stinker gå heller ud og køb et blad, hvis du endelig skal så køb Privat Computer el. Alt Om Data

- Kristian
Avatar billede savle Nybegynder
06. januar 2001 - 14:24 #6
Hej dina.
WUV3is.DLL er en programudvidelse er det som du mangler den, Microsoft henviser til cab 16 på din cd. Er det når du prøver at opdater på deres side eller søger på din pc. Eller forstår jeg ikke hvad du mener.
Mvh.savle.
Avatar billede dina Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:22 #7
ok