Avatar billede micofix Nybegynder
23. oktober 2003 - 22:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilket internetselskab er billigst om eftermiddagen?

Jeg har fået et ISDN-modem til min PC. Hurra det rykker for vildt. Er der nogen der kender et selskab der tilbyder internet efter kl. 16-17 om eftermiddagen stykker til under 20 øre i min.?

Jeg har prøvet www.teleprisguide men uden større. Har Stones ConnectControl 3.0 installeret (så jeg foretrækker ikke nødvendigvis flatrateløsninger, tværtimod.)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. oktober 2003 - 22:35 #1
Ved at get2net med 1010 hos tele2 er rimelig billige også i det tidsrum.

www.get2net.dk
www.tele2.dk
Avatar billede micofix Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:22 #2
Ja, jeg er på hos get2net nu. Til 24 øre / min.
Men jeg tænkte på at der måske var selskaber der tilbød rabat efter normal arbejdstid?
Avatar billede yian69 Nybegynder
28. oktober 2003 - 02:54 #3
Prøv Tele2 de har det billigste ADSL
Avatar billede fido82 Nybegynder
01. november 2003 - 23:06 #4
Avatar billede micofix Nybegynder
02. november 2003 - 10:23 #5
Tjah... Der er åbentbart ingen internetudbydere der yder rabat efter kl. 16. Så må jeg få ordnet mine aktiviteter i dag, søndag eftermiddag.