Avatar billede salmanr Nybegynder
23. oktober 2003 - 19:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program kan læse *.TPL filer

Der er 30 point til den der kommer først
Avatar billede sukos Juniormester
23. oktober 2003 - 19:30 #1
Mon ikke PHP kan??? :O)
Avatar billede fangel Nybegynder
23. oktober 2003 - 19:39 #2
hvilken et af disse programer tror du det er?

http://filext.com/detaillist.php?extdetail=tpl

Morten
Avatar billede apr3ntice Nybegynder
23. oktober 2003 - 19:55 #3
Ser ud til, på siden ovenfor, at det er Access der kan, men jeg er ikke sikker
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. oktober 2003 - 20:03 #4
.tpl kunne være en ganske almindelig textfil med en PHP-template i.
Brug notesblok
Avatar billede bearhugx Nybegynder
23. oktober 2003 - 21:00 #5
Det kommer an på hvad .TPL dækker over...

F.eks. er det også en brugt extension for Turbo Pascal Library... Men det bruges ikke så meget mere...

Kan vi evt. få noget at vide omkring den sammenhæng, filen optræder i...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
25. oktober 2003 - 21:48 #6
salmanr >> lidt respons ???
Avatar billede computerphper Nybegynder
25. oktober 2003 - 21:49 #7
NOTEPAD KA LÆSE ALT!!!
Avatar billede fangel Nybegynder
26. oktober 2003 - 14:59 #8
computerphper -> prøv at lave en fejl med '\0' inde i (hexadecimalt = '00' - binært = '00000000') - tvivler på den vil opfatte det...

en hex-editor kan læse (næsten) alt... lad være med at kom med skråsikre udsagn et sted hvor det flyder med eksperter - det giver bagslag

Morten
Avatar billede salmanr Nybegynder
26. oktober 2003 - 15:20 #9
Tak for alle svar, havde håbet på at der var en der ville sige dreamweaver, da det er det jeg har. Og kunne have fortalt hvordan. Notepad er suveræn til det, men det er et rod hvis man åbner en TPL-fil. Jeg skal rette i et forum script, for at tilpasse det til en hjemmeside. Sry svaret kom først nu, men min com var lige stået af et par dage. Tak for hjælpen
Avatar billede bearhugx Nybegynder
26. oktober 2003 - 15:22 #10
som jeg skrev i mit indlæg >>Kan vi evt. få noget at vide omkring den sammenhæng, filen optræder i...<< -- ville nok have forhindret mange af de vilde gæt, som er blevet foretaget i de sidste par dage...