Avatar billede janomel Nybegynder
23. oktober 2003 - 17:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemmer med Maight and magic VII.

Hej.

Jeg har problemmer i might and Magic VII.

Når skærmbilledet med play funktionen kommer frem og man trykker på Play, lukker spillet ned og man kommer tilbage til windows skrivebord.

Er der en der ved hvordan det løses, Har nogle været ude for det sammen i et andet spil, men løst det??

Har Win XP, Geforce 4, XP 1800
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. oktober 2003 - 18:56 #1
Avatar billede janomel Nybegynder
23. oktober 2003 - 23:21 #2
Ja det har jeg, men desværre løste det ik problemmet. Kommer lige ind i det ellers flotte opstarts  skærm og så lukker den.

Ved ik om det hjælper, men det er Udgaven Sold Out jeg har. ((kostede kun 70 kr))
Avatar billede netweawer Nybegynder
23. oktober 2003 - 23:38 #3
Er du sikker på at at det kompatibelt med winxp?

Ellers på .exe ikonet højreklik>egenskaber>kompatibilitet>kør dette prgram i kompatibilitetstilsand for>win98
Avatar billede magictouch Nybegynder
24. oktober 2003 - 05:48 #4
Sker det samme, hvis du sætter den i brænderdrevet?
En mulighed kan også være at du kopierer spillet ind på HD og installerer derfra, for XP er ikke optimal til spil, prøv og læs her:http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=%2Fdirectory%2Fworldwide%2Fda%2Fguides%2Ffunctionguide_games%2Fc01.asp.
Et tip -opløsningen i spillet skal være det samme som din skærmopløsning