Avatar billede kristian_hansen Nybegynder
23. oktober 2003 - 15:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Install cab-fil på windows 2000

Jeg skal inst. 2-3 cab-filer på 2600 w2k klienter. Dette skal gøres med Tivoli Software Distibution. Mit problem er at jeg ikke ved hvordan man inst. cab-filer fra en prompt. Håber nogen kan hjælpe.

Kristian
Avatar billede lgj Nybegynder
23. oktober 2003 - 15:42 #1
Har du prøvet at pakke dem ud?
Der kunne være en install.exe inden i.
Avatar billede kristian_hansen Nybegynder
23. oktober 2003 - 15:50 #2
Den ene cab-fil indeholder kun en localexec.ocx og en localexec.inf
Avatar billede lgj Nybegynder
23. oktober 2003 - 16:02 #3
er det et stykke sw. ell. flere?
Avatar billede kristian_hansen Nybegynder
24. oktober 2003 - 08:20 #4
Jeg er ikke sikker på jeg forstår spørgsmålet.

Der er kun 2 filer i den cab-fil. Jeg forestiller mig at det er inf-filen som skal inst. Når jeg går på hjemmesiden kommer der et pop-up billede som spørger om jeg vil inst. localexec.cab. Til dette kan jeg svare ja eller nej. Svares ja, bliver cab-filen inst.
Avatar billede lgj Nybegynder
24. oktober 2003 - 10:19 #5
.cap er kun et pakke format - som zip.

Når du henter den fra hjemmesiden er der noget sw. der klarer installationen. De vil åbenbart ha' at alle dine 2600 klienter skal hente den.

Jeg kender ikke tivoli, men kan du lave et snapshot før og efter med det?
Avatar billede kristian_hansen Nybegynder
30. december 2003 - 12:05 #6
Det har jeg prøvet, men intet lykkes. Nu har jeg henvendt mig til udbyderen for at få hjælp. De har dog ikke svaret tilbage.