Avatar billede ferieguide Nybegynder
23. oktober 2003 - 15:02 Der er 6 kommentarer

Server.CreateObject Failed fejl?

Jeg får denne fejl: Server object error 'ASP 0177 : 800401f3'

Server.CreateObject Failed

/shop/default.asp, line 312

800401f3

Hvad betyder det? Skær det ud i pap!!

Line 312 er: Set dictCart = Server.CreateObject("Scripting.Dictionary")

Hvad skal jeg gøre for at rette op på dette?
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
23. oktober 2003 - 15:05 #1
du har ikke det objekt på din server.. enten skal det installeres eller du skal finde en aden metode ... jeg vil gætte på du kører på en chiliASP .. den har vist ik understøttelse af det objekt..
Avatar billede ferieguide Nybegynder
23. oktober 2003 - 15:06 #2
hvad er det der skal være på serveren?
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
23. oktober 2003 - 15:09 #3
scripting obektet... og det er så vidt jeg husker automatisk med i IIS ... (er samme der giver filesystemobject) .. ved ikke om chiliASP kan få den komponent ind. Men brug evt et array eller lign istedet for dictioary
Avatar billede ferieguide Nybegynder
23. oktober 2003 - 15:24 #4
humm det siger mig ikke rigtig noget
Avatar billede ferieguide Nybegynder
24. oktober 2003 - 11:49 #5
jeg forstår ikke det du prøver at fortælle?
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
01. november 2003 - 17:15 #6
det betyder at det objekt ikke findes på serveren og du kan derfor ikke bruge det. Hiv fat i din server-udbyder og få dem til at gøre det tilgængeligt for dig.

Hvis de ikke vil/kan det så bliver du nødt til at finde en anden måde at lave den funktion på. Her vil jeg foreslå du bruger et array :)