Avatar billede dammeren Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:20 Der er 1 kommentar

Tomme e-mails

Hej med jer

Jeg har et problem med at nogle af vores lotus notes brugere får opringninger fra diverse personer om at de har modtaget tomme mails fra dem. I dette tilfælde er det en bruger, som der har sendt en mail til en ekstern e-mail adresse, hvor vedkommende har modtaget fire tomme mails. Der er ikke vedhæftet nogle filer i disse mails - kun tekst, så jeg er lidt i tvivl om, hvad det er som der går galt. Da brugeren forsøgte at for 3. gang at sende en mail til ham gik den igennem uden problemer.

Notes-serveren håndterer i øvrigt to domino-servere, og problemet er på begge installationer

Mcafee antivirus problem til lotus notes er også installeret på serveren, men fejlen var der også før vi installeret mcafee.
Avatar billede leif Seniormester
23. oktober 2003 - 14:43 #1
Hvis det er så prøv lige at sende en til mig på exp@ljnet.dk fra en af dem der har problemer.