Avatar billede and_moe Nybegynder
23. oktober 2003 - 13:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grafikere søges til HL2-mod

Vi er nogle stykker (5 i øjeblikket), der har planer om at lave et HL2-mod. Spillet bliver et holdspil med politiet mod røvere. Røverne skal så røve banker og butikker og forsøge at slippe væk med pengene. Hvis du er interesseret, har vi 6 sider med beskrivelse af konceptet som vi kan sende. I øjeblikket mangler vi 2 modellers og mindst 1 2D-artist og skinner. Er du interesseret så kontakt mig via mail: andreasm snabela softhome dot net, MSN på samme adresse, ICQ nr. 144095257 eller svar på denne post. Projektet har endnu ingen hjemmeside, men vi arbejder på sagen.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
23. oktober 2003 - 18:44 #1
Lyder interessant... du er velkommen til at kigge i mit portfolio på www.larsholmgaard.dk, kontaktoplysninger finder du på sitet. Jeg har 4 års erfaring fra reklamebureau - alt hvad du ser på sitet er skabt fra bunden.
Avatar billede and_moe Nybegynder
23. oktober 2003 - 19:37 #2
Har du MSN/ICQ?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
23. oktober 2003 - 19:40 #3
Ja, men jeg vil foretrække en mail i første omgang.
Avatar billede sharkmeat.dk Nybegynder
24. oktober 2003 - 14:26 #4
6 sider konceptbeskrivelse lyder da ikke af meget.... Det er vigtigt at have en god slagplan. Ellers kan i ikke overskue det...

Jeg har personligt lavet en lille singleplayer mod, som mig og mine venner havde meget sjov med... Så jeg ved hvad jeg snakker om...

Tjek forresten lige http://www.swissquake.ch/chumbalum-soft/
Bedre program findes ikke...

Mvh Shark