Avatar billede mb1000 Nybegynder
23. oktober 2003 - 10:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Powertoys m. 4 programmer

Efter at have leget lidt med powertoys virtuel desktop kunne jeg godt bruge et program der kan:

Køre 4 programmer i 4 vinduer samtidigt (a la virtuel desktop preview vinduet m. 4 desktops på samme skærm)

I virtuel desktop preview vises de 4 igangværende desktop, men kun som et frosset "billede" man kan ikke se programmet arbejde.
Avatar billede cp1 Nybegynder
23. oktober 2003 - 13:55 #1
Avatar billede mb1000 Nybegynder
28. oktober 2003 - 11:48 #2
- så vidt jeg kan se, kan man ikke køre flere programmer på skærmen samtidigt - jeg er på jagt efter et program som kan dele skærmen op i f.eks. 2 desktoppe - faktisk svarende til, at man har 2 skærme, og kan skifte imellem programmerne på den måde.
Avatar billede mb1000 Nybegynder
30. september 2004 - 16:15 #3
lukker