Avatar billede at10tude Nybegynder
23. oktober 2003 - 08:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

bekræftelse på åbning af e-mail

Hvordan sætter jeg outlook op, så systemet ikke giver en bekræftelse til afsendere af e-mails til mig, på trods af at de i deres system har anmodet herom?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
23. oktober 2003 - 08:40 #1
Hvilken outlook bruger du?
Avatar billede at10tude Nybegynder
23. oktober 2003 - 08:42 #2
2000 SR-1 (kan det passe?)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. oktober 2003 - 08:45 #3
Normalt vil man da få en besked om du vil sende denne bekræftelse, som så bare kan vælge nej til - det gør jeg i hvertfald.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
23. oktober 2003 - 08:48 #4
gå ind under funktioner->indstillinger->registreringsindstillinger nederst på dette skærmbillede er der 3 felter tryk ud for det som hedder send aldrig svar. Det er det i midten.
Avatar billede krasmussen Nybegynder
23. oktober 2003 - 08:50 #5
Du kan sætte indstillingen permanent hér: Menuen funtioner - indstillinger -E-mail-indstillinger - Registreringsindstillinger. Nederst i billedet kan du vælge, hvordan en anmodning om kvittering skal behandles.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
23. oktober 2003 - 08:51 #6
under samme vindue kan du fjerne afkrydningerne i:
Behandl anmodninger og svar ved modtagelsen
og
behandl kvitteringer ved modtagelsen.
Avatar billede at10tude Nybegynder
23. oktober 2003 - 13:33 #7
Det virker desværre ikke

Jacobclausen: jeg får ikke sådant spørgsmål

dr. chaos: Send aldrig svar er nederst i menuen, men jeg kan ikke klikke der. Feltet er ikke aktiv.

dr. chaos: jeg kan fjerne disse afkrydsninger, men dette hjælper desværre.

Er der flere forslag?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
23. oktober 2003 - 13:37 #8
Er du koblet op imod en Exchange server eller er det en ren internet mail.
Avatar billede at10tude Nybegynder
23. oktober 2003 - 13:42 #9
Exchange server
Avatar billede tlaursen Nybegynder
23. oktober 2003 - 13:48 #10
Når du har fat i en Exchange server, er det ikke dig der styrer det mere. Som der står under > Funktioner > Indstillinger  > Emailindstillinger > Registrerings indstillinger. "Denne indstilling gælder kun for medelser via Internet e-mail-transporter"
Det kan du altså ikke slippe for med en exchange server.