Avatar billede ormholt Nybegynder
22. oktober 2003 - 23:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

To computere til en skærm

Hejsa

Kan man sætte to computere til een skærm og så skifte fra computer til computer ved hjælp af en eller anden form for switch - altså hvilket af skærmbillederne der vises på skærmen?
Hvis det er muligt kender I så til specifik hardware og prisen??
Avatar billede lap Nybegynder
22. oktober 2003 - 23:55 #1
kwmswitch (også kaldet en konsol switch) - find den på edbpriser.dk - koster omkring 500,- for 2 porte med kabler - et par 100 mere for en 4 port.
Avatar billede ormholt Nybegynder
23. oktober 2003 - 00:00 #2
Takker - hvis du vil have point så smid lige et svar :-) - Ormholt
Avatar billede lap Nybegynder
23. oktober 2003 - 00:01 #3
drop blot points :-)
Avatar billede ormholt Nybegynder
23. oktober 2003 - 00:02 #4
OK - så snupper jeg dem selv for at lukke spørgsmålet - Tak igen!
Avatar billede nva Praktikant
23. oktober 2003 - 07:53 #5
Lige en kommentar ud fra egen erfaring. Det kan være nødvendigt at fjerne switchboxen, når du skal installere nyt hardware - fx. netkort. Jeg havde problemer med installation af netkort indtil jeg fjernede switchboxen. Derefter kunne jeg sætte boxen til igen og alt var ok. Bare lige for at give dig et tip, hvis du skulle komme ud for de problemer.
Avatar billede ormholt Nybegynder
23. oktober 2003 - 16:58 #6
Takker