Avatar billede bahzad Nybegynder
22. oktober 2003 - 19:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ekstra pci slot

hej

jeg har en bundkort, hvor der er 1n AGP slot og en PCI slot. der er plads til to nye pci slots. Ved nogen hvor man kan købe løse PCI slots eller har nogen et forslag til udvidelse af antal PCI slots?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:54 #1
siden ingen har svaret, vil jeg gi´ et bud..O)
man kan sikkert købe ekstra pci slot´s, men det er nok smartere at købe et nyt bunkort. Da du vil få meget mere for pengene. Bundkort med en 5-6 pci slots kan du få til ca. fra 400 ->, men det vil så osse ha´ en masse andre ting du kan få glæde af.
Men hvad er det du gerne vil putte i maskinen..??
Avatar billede bahzad Nybegynder
23. oktober 2003 - 17:11 #2
Jeg har en videoredegerings kort og en lydredegerings kort, som jeg gerne vil have med i pc'en. Jeg skal ikke have andet i.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. oktober 2003 - 17:28 #3
hvis du ikke har flere pci-slots, lyder det lidt som om det er gammel pc, er det rigtigt..??

video redigering kræver en del af computeren, så overvej en opdatering..ellers vil det være alt for langsomt at arbejde med..O)
Avatar billede bahzad Nybegynder
24. oktober 2003 - 08:24 #4
rolig nu.. det er en 2.4GH, så der er nok kræfter til video redigering. Det er sådan en mini båndkort, hvor de har sparet på plads.. så den kan være i en mini kabinet.
Avatar billede real_icebear Nybegynder
24. oktober 2003 - 08:37 #5
Jeg ved ikke om jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt men vil du købe et PCI stik og så selv lodde det i??? Kan det i det hele taget lae sig gøre?

Hvis det er det du vil kunne du ringe til århus radio lager de plejer og have sådan nogle ting

Nummer  86 24 64 22
http://www.aarhusradiolager.dk/