Avatar billede sander_michelsen Nybegynder
22. oktober 2003 - 18:10 Der er 3 kommentarer

USB kører landsom

Min USB port er blevet langsom efter jeg har formateret min computer. det er en compaq. Nu kører jeg med windows xp pro engelsk vertion.  Når jeg går ind under enhedshåndtering er "Other devices" markeret med sådan en gul dims og derunder står der "Universal Serial Bus (USB) controller"Jeg har usb 2.0 og det er den externe harddisk også. Hvad gør jeg
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. oktober 2003 - 18:28 #1
Måske et overflødigt spørgsmål.
Der fulgte en driver med til din HDD, den har du lagt ind også? (igen)
Jeg prøvede følgende; fjernede al USB og tog den externe HD og min ex. USB der fordeler til 4 ting. Afistallerede det hele, slukkede og tændte igen ikke kun genstart, tændte maskinen, installerede driveren fra CD-Rommen der var med, og satte det derefter,  til en efter en og så virkede det.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
23. oktober 2003 - 09:00 #2
Så vidt jeg husker skal XP opdateres til SP1 for understøttelse af USB2.0
Avatar billede phoner Nybegynder
23. oktober 2003 - 09:02 #3
Du skal bruge en driver til din USB controller. Den følger altid med på en CD. (næsten) :)