Avatar billede darken Nybegynder
22. oktober 2003 - 17:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Radeon 9500

Hej igen
Ja jeg har stadig nogle spørgsmål omkring min computer. Jeg er jo lidt nybegynder.

Hver gang når jeg starter et spil.. blinker skærmen kosekvent (bliver sort) et par gange inden "spilmenuen" kommer... er det normalt? hvis jeg har spillet Fifa og så skal ud i hovedmenuen igen, blinker den også og bliver sort skærm inden den skifter.

Jeg har et Radeon 9500
Skærm: Samsung SyncMaster 959nf
Avatar billede ird Praktikant
22. oktober 2003 - 19:31 #1
prøv med en anden driver
Avatar billede hottadpole Nybegynder
22. oktober 2003 - 19:52 #2
Det er ikke usædvanligt at det blinker et par gange. Specielt hvis spillet og Windorsk køre forsk. opløsninger. Måske er det en Samsung specialitet. Har selv en 900sl+. Desuden er det meget normalt det sker hvis maskinen ikke har ret meget ram. Der skal lige flushes en cache eller to.
Avatar billede ird Praktikant
28. oktober 2003 - 16:57 #3
Hallooo sker her mere???
Avatar billede hottadpole Nybegynder
28. oktober 2003 - 20:03 #4
Åbenbart ikke. Det ville ellers være rart med lidt feedback i ny og næ.
Avatar billede ird Praktikant
03. november 2003 - 12:38 #5
enig
Avatar billede ird Praktikant
06. december 2003 - 10:52 #6
Mon snart du fik tid til at lukke her eller give feedback, så vi ved om problemet blev løst!???