Avatar billede troubleful_windows Nybegynder
22. oktober 2003 - 17:23 Der er 4 kommentarer

WinXP melder at ex-2K stadig er der og kan ikke formatere c:

Jeg har lige smidt WinXP ind på den gamle maskine, men nu melder den under boot at W2K stadig er der - newsflash! Det er det bare ik`!
Når jeg går ind i XP og forsøger at formatere den partition som W2K lå på i sin tid siger den at "Windows was unable to complete the format".
Jeg har slettet alt på partitionen og kigget på egenskaberne, men intet hjælper.

Er der ikke en der ved hvordan man fjerner muligheden for at vælge mellem de to (IRL 1) OS?

Venlig hilsen
troubleful_windows
Avatar billede sukos Juniormester
22. oktober 2003 - 17:38 #1
Du kan vel køre en fdisk, slette alt, og oprette nye partitions?
Avatar billede justme Nybegynder
22. oktober 2003 - 17:44 #2
Det kan du gøre på lidt forskellige måder, men her er windows egen.
Sidder på en 2k, men mener det er samme sted...:
Start->indstilinger->kontrolpanel->system->advanceret->Start og genoprettelse->
Fjern afkrydsningen i "Vis en liste over operativsystemer i x minutter"...
Avatar billede troubleful_windows Nybegynder
22. oktober 2003 - 17:54 #3
WOW! 6 minutter tog det for justme at give et svar der betød at jeg kunne blive færdig med min rapport inden kl. 12 i nat. Problemet er løst - nu skal jeg altså bare lige greje hvordan p***** jeg får givet justme de points han har krav på!

Tak for hurtig og korrekt respons!

Troubleful_windows
Avatar billede troubleful_windows Nybegynder
22. oktober 2003 - 18:25 #4
Hov! En halv time var det!
Stadig hurtigt!