Avatar billede kainunicorn Nybegynder
22. oktober 2003 - 13:48 Der er 4 kommentarer

Problemmer med at tænde computeren

Jeg har et problem med at computeren ikke vil tænde. Computeren tænder et kort øjeblik (1-2 sek) og slukke derefter igen, derefter skal jeg slukke og tænde for strømmen før jeg kan prøve at tænde igen. Dette kan gentage sig 10-20 gange før computeren endelig tænder helt.
Dette er sket før, for derefter at computeren virke uden problemer i månedsvis.
Hvad kan være problemet?
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
22. oktober 2003 - 13:51 #1
Sikkert en fejl i strømforsyningen eller på motherboardet
Avatar billede real_icebear Nybegynder
22. oktober 2003 - 15:16 #2
Tjek at alle kabler sidder som de skal.
Avatar billede zhark Nybegynder
22. oktober 2003 - 16:45 #3
Jeg er enig med de andre! Hvor mange W er din PSU på?
Det med at tjekke (cabler) skal udbygges til at tjekke ALLE... forbindelser, som dine indstikskort som PCI, AGP, ram og altså dine cabler til HD m.v.
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
22. oktober 2003 - 18:02 #4
min gjorde det samme i en månede, hvorefter den sagde en sjov lyd, og så var det game over :)Lortet brændte sku af. Hvis du har mulighed for det, så prøv at sætte en anden strømforsyning til.