Avatar billede cx1 Nybegynder
22. oktober 2003 - 13:30 Der er 6 kommentarer

Hurtig forbindelse/høj forbindelse

hejsa med jer derude...

Jeg står og kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der kender et sted, hvor man kan downloade med meget høj internet hastighed... f.eks. fil spil, musik
Det skal ikke være Kazaa det er langsomt...
OG det skal være GRATIS!!! det skal ikke koste noget at download.

HAr du et skide godt sted, så er der 200 point til den som kommer med en kanon god server, hvor man kan downloade med højhastighed (Med mindst ADLS hastighed)
Jeg har nemlig selv 1MB forbindelse
Avatar billede tlaursen Nybegynder
22. oktober 2003 - 13:32 #1
Tror bare du skal lukke det spørgsmål.
Avatar billede dmcn Praktikant
22. oktober 2003 - 13:33 #2
Kommentar fra denmark77 fjernet.
cx1, du har præcis 10 minutter til at lukke spørgsmålet og fedte ind på www.exp.dk/regler.phtml - derefter deaktiveres din bruger uden varsel.
Du lukker spørgsmålet ved at lægge et svar og acceptere det.
Avatar billede vistodk Nybegynder
22. oktober 2003 - 13:42 #3
Avatar billede dmcn Praktikant
22. oktober 2003 - 13:44 #4
cx1 deaktiveres.
Avatar billede fromsej Praktikant
22. oktober 2003 - 16:12 #5
n0rmality>>Way to go. ;o)