Avatar billede wichpower Nybegynder
05. januar 2001 - 11:06 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Stemmesystem..

Jeg skal bruge et script og jeg kan forstille mig at det skal være i PHP eller CGI, andre løsninger er også accebtable.
Det stemmesystem skal opbygges således at man har 20 - 30 stemme muligheder, og kan stemme på 2-3 punkter. Og man skal kunne se gennemsnits stemmerne når man har stemt!.

Jeg håber at nogle af de kloge hoveder herude kan klare det og i må endelig sige til hvis det er for få point til denne opgave!!.

Wichpower
Avatar billede lojmann Nybegynder
05. januar 2001 - 11:21 #1
Den med de 2-3 punkter, fatter jeg ikke lige du - forklar!
Avatar billede steffen Nybegynder
05. januar 2001 - 12:25 #3
Fomentligt med checkboxes, hvor 3 af 30 valg er mulige - ?
Avatar billede wichpower Nybegynder
05. januar 2001 - 18:07 #4
lojmann >> Steffen har fat i noget af det rigtge:
ALTSÅ man får ca. 30 valgmuligheder hvoraf man skal kunne vælge max 3. så steffen du har fuldstændig ret!.

Wichpower
Avatar billede steffen Nybegynder
05. januar 2001 - 18:42 #5
Hvordan vil du have vist \"gennemsnittet\", btw?

Bare som søjler, så mange % af 100% var på dette valg?
Avatar billede wichpower Nybegynder
07. januar 2001 - 00:47 #6
Steffen>> gennemsnittet skal helst være i % hvis det ikke giver for mange problemer. Hvis det er nemmere med søjler så er det også ok, håber at det er noget I kan klare !!

Wichpower
Avatar billede acra Nybegynder
19. februar 2001 - 23:17 #7
Wichpower, hvis du vil have det lavet ordentligt så kontakt mig på min mail det kommer tilgengæld til at koste lidt men ikke over 1000 sikker okring 600-700 kr.......

Man@Mystart.dk

Mvh Mathis
Avatar billede lojmann Nybegynder
20. februar 2001 - 08:12 #8
Well, skal vi have en afslutning?
Avatar billede wichpower Nybegynder
19. marts 2001 - 21:11 #9
Jeg har valgt at dele pointene således fordi at der engentligt ikke blev givet det svar som jeg ønskede!!!!

Avatar billede jd Nybegynder
19. marts 2001 - 21:56 #10
... så du gav 200p for 6 links, men 400 for ingenting.
Avatar billede ejensen Nybegynder
20. marts 2001 - 07:46 #11
Det er da rimeligt fordelt :-O
Tænk hvis man havde givet et tilbud på 500 kr.

/ejensen