Avatar billede krisse Nybegynder
22. oktober 2003 - 10:44 Der er 1 kommentar

Problemer med brug af data access page

Jeg forsøger at lave en graf i Access (som sklal vises på nettet) udfra en accesstabel. Jeg går ind under Pages og forsøger mig med at Create data access page by using wizard/Create data access page in design view/Edit web page that already exists.
Problemet er at jeg ikke får nogle grafer frem , men blot fejlmeddelsen:

"Error: Item cannot be found in the collection corresponding to the requested name or ordial"

Er der nogen der har et godt bud?
Avatar billede terry Ekspert
23. oktober 2003 - 18:53 #1
I am NOT 100% sure but I very much doubt that this is possible! When you create a DAP (data access page) it gets saved as HTML and graphs in Access are shown through a component which I VERY MUCH doubt can be converted to HTML. But then I am only guessing here.