Avatar billede viciodk Praktikant
21. oktober 2003 - 18:09 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Ændre CS 1.6 serial

Hvor kan man indtaste en ny Steam / CS 1.6 serial key?
Avatar billede wize Nybegynder
21. oktober 2003 - 18:11 #1
du skal lave en ny account.. din cd key bliver registeret i din e-mail konto hos steam
Avatar billede doodoo Novice
21. oktober 2003 - 18:11 #2
start > kør
skriv regedit

gå til:
HKEY_CURRENT_USER > SOFTWARE > VALVE > SETTINGS
der ligger en der hedder Key, doubble klik og ændre
Avatar billede viciodk Praktikant
21. oktober 2003 - 18:13 #3
Jamen det er jo genialt.. Har lige været til LAN i sidste uge hvor jeg lånte min serial ud.. Så nu er den registreret på to e-mail-konti?
Avatar billede viciodk Praktikant
21. oktober 2003 - 18:15 #4
doodoo -> HKEY_CURRENT_USER > SOFTWARE > VALVE > SETTINGS findes ikke i min registreringsdatabase. Gør den det hos dig (CS 1.6)?
Avatar billede doodoo Novice
21. oktober 2003 - 18:16 #5
nåe nej, vidste ikke det ikke var det samme med 1.6 sorry...
Avatar billede viciodk Praktikant
21. oktober 2003 - 18:16 #6
:)
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. oktober 2003 - 18:16 #7
nej din cs key ligger ikke i registrerings databasen mere .. wize har givet dig den rigtige metode.. og eneste mener jeg.
Avatar billede doodoo Novice
21. oktober 2003 - 18:19 #8
så blev jeg også klogere :)
Avatar billede viciodk Praktikant
21. oktober 2003 - 18:25 #9
Ham jeg lånte min serial ud til da vi var til LAN er slet ikke online nu, men alligevel kan jeg ikke spille CS.

Jeg får en "Server Verification Error".
Avatar billede viciodk Praktikant
21. oktober 2003 - 18:32 #10
.o0O(Hjælp?)

:)

Er der andre end mig som har oplevet at få denne fejlmeddelelse og som ved om den overhovedet har noget med serial-koden at gøre?
Avatar billede ducks Nybegynder
21. oktober 2003 - 18:58 #11
Den spørger slet ik om CD-Key når man opretter en account. Jeg har ladet mig fortælle at der er en gratis periode før, man skal bruge CD key. Men som sagt, skulle jeg ikke skrive min cd key da jeg oprettede en bruger.
Avatar billede ducks Nybegynder
21. oktober 2003 - 18:59 #12
Men ellers ligger Steam i: HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Steam
Avatar billede viciodk Praktikant
21. oktober 2003 - 19:08 #13
ducks -> Netop! Jeg mener heller ikke at jeg nogensinde har indtastet min serial key. Det var præcis derfor jeg ikke havde noget imod at låne min serial ud da jeg var til LAN. Men nu håber jeg da ikke at jeg har givet min serial væk :/

Jeg har også hørt at CS skulle være gratis. Men ikke i en prøveperiode, derimod i al tid fremover.
Avatar billede viciodk Praktikant
21. oktober 2003 - 19:11 #14
Nu blev jeg lukket ind på serveren, men efter at have været der i 10 sekunder fik jeg en:

Host_Error: DispatchUserMsg:  Illegal User Msg 255
Avatar billede viciodk Praktikant
21. oktober 2003 - 19:15 #15
Fandt dette: http://forums.redphive.org/viewtopic.php?p=7239

Eneste løsning ser ud til at blive en geninstallering af Steam.

Det må blive en anden dag.

Tak for hjælpen ind til nu :)
Avatar billede ducks Nybegynder
21. oktober 2003 - 19:23 #16
viciodk > Den besked har jeg fået rigtig mange gange, og har altid løst den ved at lukke cs/steam/hl ned og starte det op igen.
Avatar billede viciodk Praktikant
21. oktober 2003 - 19:26 #17
ducks -> Oki dokie, det vil jeg prøve (har bare ikke lige tid nu) :) Men jeg skal nok give feedback senere (smid også bare et svar hvis du vil).
Avatar billede viciodk Praktikant
21. oktober 2003 - 19:58 #18
ducks -> Jepsen. Problemet var løst da jeg havde genstartet Steam et par gange. Som sagt: Smid et svar :)
Avatar billede viciodk Praktikant
25. oktober 2003 - 00:03 #19
ducks -> lægger du ikke lige svar ? :)
Avatar billede viciodk Praktikant
26. oktober 2003 - 02:41 #20
Nå oki :)