Avatar billede monsel Nybegynder
04. januar 2001 - 22:17 Der er 1 kommentar

Korrekt syntaks ?

Jeg skal have lavet en bat-fil som automatisk tager en backup af mappen yy på d-drevet på serveren xx. Jeg bruger NT´s backup til tape. Der skal oprettes en logfil og båndet skal spyttes ud. Mit forslag til batfilen er som følger:

NTBACKUP BACKUP d:\\DELE /v /b /hc:on /t normal /l \"C:\\Backup.log\"
NTBACKUP EJECT /tape:0

Nedenstående AT kommando skrives i DOS for at automatisere funktionen:

AT 23:00 /interactive/every:Friday Backup.bat

Er min syntaks rigtig eller hvad ??? Efter at have gennemlæst flere indlæg kan jeg konstatere at \"I\" ikke er helt enige....
Avatar billede bossen34 Nybegynder
16. januar 2001 - 00:40 #1
jeg har gennemtrævlet mine NT bøger og næsten alt ser ud til at være ok bortset fra denne kommando
\"NTBACKUP EJECT /tape:0\" denne kommando har jeg ikke kunne finde.
\"AT 23:00 /interactive/every:Friday Backup.bat\"
som Denne kommando står, kan den kun bruges \"lokalt\" hvis den skal bruges over netværk
skal der indføjes \"\\\\computernavn\" foran \"23:00\".
Men ellers ser det ud til at det skulle virke