Avatar billede hok10 Nybegynder
21. oktober 2003 - 10:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mobile Pentium 2,8 GHz fra Aldi

Jeg har kigget lidt på den seneste bærbare pc fra Aldi, i reklamen skriver de at den er med 2.8 GHz Mobile Intel Pentium 4 Porcessor.

Inde på www.edbpriser.dk findes den processor kun op til 2,6 GHz. Sider der en mobilprocessor i Aldi PC'en eller er det bare en almindelig??

http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_43/OFF00.HTM  <-- her står der ikke noget om mobile

http://www.medion.de/  (link på forsiden) <-- Her skriver de mobile

Tror i det er et godt køb?
Avatar billede jensendk Nybegynder
21. oktober 2003 - 10:35 #1
Kig du hellere efter en bærbar med centrino. De har ikke så høj clock, bliver ikke nær så varme og er marginalt dyrere..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. oktober 2003 - 10:36 #2
Avatar billede hok10 Nybegynder
21. oktober 2003 - 21:49 #3
Jeg tror jeg venter med at købe. Hvis I vil have points for jeres råd/svar så smid lige et svar!
Avatar billede asusfreak Nybegynder
23. oktober 2003 - 22:51 #4
Har en kammerat der har købt en, det er en alm. desktop P4 2.8'er. Den kører dog OK, eneste minus er at skærm max kører 1024X768
Avatar billede hok10 Nybegynder
24. oktober 2003 - 23:36 #5
Jeg kender en der købte ovennævnte medion PC, jeg synes dog blæderen starter for ofter (ca 5-7 minutter) og søjer for meget. Så jeg går nu efter en centrino PC, eller en pc med sådan en processor. (Så vidt jeg har forstået kræver centrino at både chipset, processor og trådløst netkort er intel)
Avatar billede asusfreak Nybegynder
28. oktober 2003 - 17:56 #6
Det er korrekt, mhp Centrino, man kan faktisk også se nogle leverandøre der "praler" af Centrino, men som ikke har WLAN - Og det er fusk :)
Kører selv på en Acer TM 803LCi (Centrino), OK maskine, men lorte touchpad (venstre museknap er i stykker for 2. gang indenfor kort tid, SUXXX :( ). Du skal dog også huske på at prisen på Aldrig PC'en også var i bund - Og jeg vil sige OK maskine til prisen........
Avatar billede hok10 Nybegynder
19. august 2010 - 22:27 #7
Lukker