Avatar billede convict Nybegynder
21. oktober 2003 - 03:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Billede galleri med text under billederne

Hej eksperter =)
Har et site med billede galleri lavet i html med en billede / thumbnail generator.
Men er ved at lave sitet om i asp og ville gerne bede om hjælp til dette.
Vil gerne have noget i den stil her
http://www.classic-amstaffs.dk/billeder/Avl/avl.html
er det muligt at finde et program der kan generere dette eller en nem kode at finde til dette?
har set de fleste indlæg her i forummet, men  syntes meget af det ikke virker og er ved at være lidt desperat =)
gir gode points for et lækkert og brugbart svar =)
Avatar billede convict Nybegynder
21. oktober 2003 - 12:21 #1
lukker og slukker
Avatar billede hnteknik Novice
21. oktober 2003 - 16:48 #2
Nå - jeg troede ellers, at jeg kunne spise dig af med Adobe Photoshop løsningen, for det er vist det det ligner.