Avatar billede salttoft Nybegynder
21. oktober 2003 - 00:17 Der er 1 kommentar

Format af telefonnumre på kontaktpersoner i MS Outlook

Hejsa jeg har lige et spørgsmål til håndteringen af kontaktpersoner i MS Outlook. Jeg har en SPV mobil og en Palm Vx som jeg synkroniserer med MS Outlook, og uanset hvor mange gange jeg skriver telefonnumrene op i formatet xxyyzzqq så skriver Outlook det i formatet xx yy zz qq, og det betyder at "vis nummer" funktionen på min mobil ikke viser navnet, det er til irritation for mig, men jeg kan ikke i Outlook finde ud af hvor jeg ændre opsætningen, og om det overhovedet er i dette program at "fejlen" ligger. Jeg håber at der er en eller flere skarpe "knive" som kan besvare dette spørgsmål, du skal blive rigt belønnet!
Avatar billede mile Juniormester
28. oktober 2003 - 13:52 #1
Det er desværre Outlook der gør det, og jeg mener ikke at der er en hylende F.. du kan gøre ved det....