Avatar billede boxter Nybegynder
04. januar 2001 - 21:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan oprettes en CD som man kan boote på

Hejsa.
Jeg håber i kan hjælpe mig.
Jeg er lidt i tvivl om dette er den rette kategori, men dette er mit første spørgsmål på eksperten.
Jeg har brug for at oprette en CD, som jeg kan boote fra. Jeg skal bruge det til min bærbare computer, hvor jeg har lavet et image af harddisken, med Power Quest Image Pro 4.0. Dette image vil jeg gerne lægge på en CD, som jeg kan boote på uden startdisk.
En alternativ løsning kunne være at hente image fra min anden computer, via netværk.
Avatar billede madd Nybegynder
04. januar 2001 - 21:37 #1
Hvis du bruger Easy CD Creater 4.0, vælges under \'New\'>\'Bootable CD\' hvorefter den beder om en bootdiskette til din bærbar. Der dannes to *.bin filer, som er indholdet af din bootdiskette.

/MadD
Avatar billede boxter Nybegynder
04. januar 2001 - 22:11 #2
Tak for et hurtigt svar.
Det virker perfekt
MVH
TK