Avatar billede onlinefreak Nybegynder
20. oktober 2003 - 22:31 Der er 5 kommentarer

jobsøgning på nettet / CV-Database

hej

jeg har tænkt på at lave et gratis CV-Databaser til alle de jobsøger, man jeg er ikke særlig god til at programmere er der nogen steder hvor jeg kan få hjælp til det?
det må gerne være et gratis sted.

mvh of
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. oktober 2003 - 07:52 #1
Der er 30 databaser af den type på internettet, og en 3-4 stykker er de mest anvendte. Men held og lykke med dit projekt. :o)

/per
Avatar billede espersen Novice
21. oktober 2003 - 09:03 #2
Hmm... Der er jo et hav af dem på nettet!

Tænk over hvorfor de skal lægge sig ind hos dig ? Hvad gør din database unik ? Du skal have en stor samling lagt ind før end du egentlig er attraktiv for nogen, da de ellers ikke tror på at der vbliver søgt i din database af personalechefer, rekrutteringsfolk m.v.

http://www.okonom-job.dk/jobsoegende/jobraadgivning_12.html
- eneste trælse element er de mange indtastninger af cvet igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen (entop derfor: hvorfor skal man lægge sig ind hos dig?)

+ Hvilken sikkerhed for fortrolighed m.v. kan du stille ?
Avatar billede espersen Novice
21. oktober 2003 - 09:05 #3
Hov mit link til de vel nok bedste jobdatabser har holdt lyttedag !  her er det nye link : http://www.ca.dk/links/#id3339690
Avatar billede espersen Novice
21. oktober 2003 - 09:12 #4
Husk lige at lukke dine tidligere spørgsmål ved at uddele point til de som har fortjent det !  fx: http://www.eksperten.dk/spm/408878
Avatar billede espersen Novice
02. januar 2004 - 15:21 #5
lukketid ??