Avatar billede dhgpower Nybegynder
20. oktober 2003 - 20:58 Der er 10 kommentarer

Vil slet ikke starte mere

Hej!

jeg har en computer som har virket sådan fint nok før hen, men når man starter den nu så bimmer den bare og skærmen tænder heller ikke.

Den siger en eller anden sjov lyd og så står den bare og genstarter og bliver ved og ved til man slukker den.

Hvad pokker kan det være og kan man evt. gøre noget ??
Avatar billede fromsej Praktikant
20. oktober 2003 - 21:00 #1
Hvormange bip lyde kommer der?
Gerne beskrevet bip biiiip, og så antal og rækkefølge.
Avatar billede dhgpower Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:03 #2
Når man starter søger den ligesom efter om der er noget i disketdrevet og siger efterfølgende bare "dyyyt" og så starter den forfra ....
Avatar billede fromsej Praktikant
20. oktober 2003 - 21:09 #3
Når der at komme billede på skærmen?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:12 #4
det kan højst sandsynligt være harddisken..
ellers kig her..-> http://www.backside.dk/beep.php
Avatar billede dhgpower Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:13 #5
Der kommer intet frem på skærmen, den står bare og blinker som standby
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:16 #6
check den hd i en anden maskine, ..hvis den bipper vildt når den starter er det nok ram´mene.

men tror hdén er færdig..O/

check kabler m.m..
Avatar billede fromsej Praktikant
20. oktober 2003 - 21:17 #7
Det bliver 7-huls metoden, prøv først at pillr harddisken fra, hvis det ikke hjalp, så CDR, derefter Ram, hvis der er mere end en ramblok i, tag dem en af gangen.
Avatar billede dhgpower Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:18 #8
Tak for forslag vil forsøgen i morgen !
Avatar billede bartfreak Nybegynder
14. november 2003 - 23:11 #9
imorgen..det er læneg siden..?
hvis du fandt ud af det, så skriv en løsning...O)
Avatar billede fromsej Praktikant
14. november 2003 - 23:14 #10
Bartfreak>>Der er en bog der hedder "Sidste år er længe siden", det kan være han skriver på efterfølgeren. ;o)