Avatar billede jsoftware Nybegynder
20. oktober 2003 - 20:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket bundkort køber man?

Nu er jeg jo gammel asus bruger (A7V266-C) hvilket har skuffet mig utrolig meget!

nu er det blevet tid til nyt bundkort efter to år i klage!

så er det bare... Hvad i alverdenen køber man (når man kun har penge som en 15 årig)?

er det epox eller er asus blevet bedre siden? (jeg har droppet via.. har ikke andet end dårlige erfaringer med dem!)
Avatar billede krydset Nybegynder
20. oktober 2003 - 20:55 #1
jeg har et asus p4533-s og det kærer perfekt :-D og det koster 700 - 800
Avatar billede kxrider Nybegynder
20. oktober 2003 - 20:57 #2
Hvis du har pengene til et Asus skal du helt klart købe det efter min mening.
Men hvis du er for meget i penge nød så gå helt over til ECS et super bundkort til få penge :-D
Avatar billede jsoftware Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:47 #3
skrev jeg ikke at det var socket a? ups! amd athlon xp "palamino 1800+
Avatar billede nielsenp Nybegynder
20. oktober 2003 - 22:03 #4
Jeg vil også holde mig til asus. Har selv lige købt et nyt MB, hvilket jeg finder meget godt.. Den har alt det nye og hippe.. hva er det for en model jeg snakker om?? Jo, Asus A7N8X Deluxe... Men det er så min mening - koster vel omkring en 900,- alt incl. Ellers tjeck anmeldeser på edbpriser.dk

  Men for mange er det vel en smags sag..
Avatar billede egidiussen Nybegynder
20. oktober 2003 - 23:41 #5
Hejsa
Efter nogle år med Asus har jeg lagt min tillid til MSI, da deres bundkort er utrolig stabile og tilbyder mange gode features.

Skipper
Avatar billede arne_v Ekspert
20. oktober 2003 - 23:48 #6
Jeg er også pro-Asus !