Avatar billede j_s_a Nybegynder
20. oktober 2003 - 20:01 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

hjælp med lyd

Har et problem når jeg spiller Motoracer 3.

Jeg kan køre de første omgange på en bane og så begynder lyden at skratte total så man ikke kan høre at det er motocross eller road racing!!

Hvad kan det være?

J_S_A
Avatar billede holm_rsos Nybegynder
20. oktober 2003 - 20:23 #1
Det kan være en løs forbindelse i din ledning
Avatar billede j_s_a Nybegynder
20. oktober 2003 - 20:48 #2
Jeg tror det ikke for hvis jeg starter programmet for fra virker det igen på de første par omgange. Men derefter begynder det så at skratte :(
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:09 #3
er der ikke en stting..i spillet, hvor du kan vælge lyd-enhed, eller evt. 3D-lyd el. andet.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:10 #4
stting=setting..sorry
Avatar billede j_s_a Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:43 #5
Nej, der er faktisk ikke en "Options" menu i spillet, det er for dårligt.
hvis man når man spiller trygger på "Esc" kommer der en menu hvor man kan vælge sound men der kan man kun skrue op/ned for Ambiriencce, Voices, SFX og Bikes.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. oktober 2003 - 22:27 #6
prøv at se om der er en opdatering til dit lydkort ..
Avatar billede j_s_a Nybegynder
21. oktober 2003 - 16:49 #7
hvor kan jeg gøre dette??

Jeg har et Nvidia Geforce FX5200
Avatar billede bartfreak Nybegynder
21. oktober 2003 - 16:56 #8
det er dit grafikkort..
men prøv denne osse..O)
http://www.nvidia.com/object/3dstereo_45.23
Avatar billede j_s_a Nybegynder
22. oktober 2003 - 20:04 #9
Jeg troede det hjalp jeg kunne da køre 2 omgange længere :D
Men så (evig uheldig som jeg nu er) virker der ikke længere :(:(:(:( ØVØVØVØVØVØV OG ATTER ØV. :@:@
Avatar billede bartfreak Nybegynder
22. oktober 2003 - 20:14 #10
har du cheket i bios..om din agp- , står til det dobbelt af din ram på grafikkortet.:256 mb..?

find ud af hvilken lyd driver du skal bruge.
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Avatar billede j_s_a Nybegynder
23. oktober 2003 - 17:44 #11
Jeg har fået endnu mere "knas" med min pc, så den skal til reparation. Men prøver der efter. Du får lige lidt point for hjælpen indtil videre :D
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. oktober 2003 - 17:54 #12
takker..O)