Avatar billede francko00 Nybegynder
20. oktober 2003 - 18:06 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

HTML Editor

Hey, jeg skal bruge navnet og evt. link til en meget nem HTML editor, jeg ser helst at den er grafisk baseret, jeg havde engang en god en, men kan desværre ikke huske hvad den hedder....
Avatar billede ataris Nybegynder
20. oktober 2003 - 18:08 #1
http://www.tsw.dk/download.php er meget fin, men den er ikke en såkaldt wysiwyg-editor
Avatar billede ataris Nybegynder
20. oktober 2003 - 18:09 #2
tsw webcoder er den mest komplicerede af de to... :)
Avatar billede roenving Novice
20. oktober 2003 - 18:11 #3
Avatar billede photop Nybegynder
20. oktober 2003 - 18:17 #4
Jeg bruger 1st page, og er meget tilfreds. Kan hentes her:

http://www.evrsoft.com/download.shtml
Avatar billede fangel Nybegynder
20. oktober 2003 - 18:19 #5
jeg bruger Linux programmet 'Kate' - dette er rigtigt dejligt (synes jeg - men jeg plejer også at befinde mig bedst i notepad - men kate havde lige de ekstra ting + ikke unødige ting, så det loader hurtigt)

Morten
Avatar billede fangel Nybegynder
20. oktober 2003 - 18:22 #6
link til kate -> http://kate.kde.org/info.php
Avatar billede francko00 Nybegynder
20. oktober 2003 - 18:31 #7
mange tak for alle de hurtige svar, det kan godt være at jeg er helt forket på den, men jeg synes at jeg engang havde en editor som var meget grafisk baseret, så jeg kunne loade en template, og så bare ellers modificere det det jeg syntes jeg der skulle laves om... ?

ligesom når der skulle laves en menu, skulle jeg bare trykke på "menu, derefter vælge placering, layout etc. og så bare klikke OK og så var der sørme en menu :) bare dejligt..."

Det er noget i den retning som jeg gerne vil finde igen...
Avatar billede qp Nybegynder
20. oktober 2003 - 18:40 #8
Den sys jeg er gua :)

http://www.dreamweaver.com/
Avatar billede fangel Nybegynder
20. oktober 2003 - 19:09 #9
Dreamweaver er et rigtigt lækkert program - det koster bare henaf 4000kr (men du kan hente en 30-dages trail)

men det er rigtigt lækkert - vill købe det hvis det virkede under Linux!

Morten
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. oktober 2003 - 19:44 #10
Jeg bruger denne til et nyhedssystem, Du kan hente hele systemet her

http://www.bufferzone.dk/pplads/ny.zip
Avatar billede photop Nybegynder
20. oktober 2003 - 20:38 #11
Nu skriver du meget nem. Så er CoffeeCup altid en mulighed. Men det er shareware... 1st Page er gratis.

Jeg smider den lige som et svar.
Avatar billede francko00 Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:12 #12
hmm, ja faktisk havde en af mine venner dreamweaver.... sidder og leger lidt med det nu.. tror hellere at jeg må dele points'ne lige ud... hvad siger I ?
Avatar billede photop Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:19 #13
Wow, det var 100 MEGET billige point!

Vil du have nogen af dem tilbage?
Avatar billede francko00 Nybegynder
20. oktober 2003 - 22:31 #14
nej overhovedet ikke, jeg giver altid max points så er man sikker på at få et svar...., men I kunne gøre mig den tjeneste at kigge på et 60 points spørgsmål som ingen har gidet at svare på....
Avatar billede fangel Nybegynder
21. oktober 2003 - 16:48 #15
joo deet