Avatar billede ntrenze Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:30 Der er 12 kommentarer

Problem med CS

Jeg har et problem når jeg spiller CS!
Hvis jeg sidder og spiller, og min bror også vil ind og spille, fryser mit CS, og der kommer en besked oppe i højre hjørne hvor der står; Warning: Connection Problem!
Jeg har lige fået ny internet udbyder samt ny router. Kan det have noget med routerens op sætning at gøre?
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
20. oktober 2003 - 17:32 #1
bruger i samme CD key?
Avatar billede ntrenze Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:34 #2
Nej da. Vi har hver vores. Jeg har også prøvet hvor en af mine venner var oppe ved mig med sin computer og der virkede det heller ikke.
Avatar billede rangerbs Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:45 #3
togsverd1985 -> hvis de har samme CD-key kan en af dem slet ikke komme ind..

ntrenze -> lyder som om at jeres forbindelse er for dårlig eller også er der ihvertfald noget galt med den..
eller er det hvis i spiller lan det crasher?
Avatar billede silickon Nybegynder
20. oktober 2003 - 23:39 #4
Måske har i ikke fået 2 IP adresser fra jeres internetudbyder?
Ved ikke helt, men en af mine venner kan heller ikke spille samme tid, og så fortalte en anden ven at det er fordi hvis man har 2 computere tilsluttet skal man have 2 ip adresser ved udbyderen. Men ved det ikke.
Avatar billede hobbez Nybegynder
21. oktober 2003 - 13:20 #5
Jeg har kun en IP-adresse, men kan sagtens spille to på en gang, så det er ikke det.

Men tillader din ISP at I har flere maskiner på Internet på en gang?

/Rob
Avatar billede ntrenze Nybegynder
21. oktober 2003 - 16:57 #6
Vi kan godt være på internettet samtidig, men der er gal når vi skal spille CS. Da vi havde TDC, og en af deres routere, kunne vi sagtens spille samtidig, men efter vi har fået Tele2, og ny router, kan vi ikke.
Avatar billede hobbez Nybegynder
21. oktober 2003 - 17:30 #7
Kig på routningen i routeren - den er sikkert forkert.

Mit gæt er, at maskine 2 aldrig får forbindelse med en CS-server. Korrekt?

/Rob
Avatar billede ntrenze Nybegynder
21. oktober 2003 - 20:02 #8
Hvordan skal jeg ændre den?
Avatar billede hobbez Nybegynder
21. oktober 2003 - 20:04 #9
Kommer an på hvilken router du har.

/Rob
Avatar billede ntrenze Nybegynder
21. oktober 2003 - 20:27 #10
En NorthQ jeg kan ikke lige huske nummeret
Avatar billede badassguy Nybegynder
26. oktober 2003 - 17:34 #11
måske fordi jeres router kun kan sætte hovedcomputeren på netværk..! altså admisistrator computeren....??
Avatar billede ntrenze Nybegynder
02. november 2003 - 16:30 #12
Jeg har tjekket vores IP når vi spiller. De er ens bortset fra porten. Porten skifter mellem 27005 og 27006.
Nogen gange spiller vi gennem samme port. Kan det være fordi routeren ikke tillader 2 spillere gennem samme port? Hvis ja, så skal man nok sætte Cs til at køre gennem en bestemt port, og hvordan gør man det?