Avatar billede dezito Nybegynder
20. oktober 2003 - 16:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette mp3 filer

Jeg kan ikke slette mine mp3 filer i min download mappe, men jeg kan godt slette de andre filer der i mappen, bare ikke mp3, men hvis jeg går ud i cmd er der ingen problemmer. Den siger at filen bliver brugt at et andet program, hvilket den ikke gør, men jeg har mistanken om at det er explorer.exe der har noget med det at gøre, da den jo viser nogle informationer om mp3 filen. Jeg bruger XP Pro.
Avatar billede yaris Praktikant
20. oktober 2003 - 16:38 #1
Prøv at starte i fejesikker tilstand og se om det virker
Avatar billede ataris Nybegynder
20. oktober 2003 - 16:40 #2
eller prøv at omdøbe den til noget andet end .mp3
Avatar billede dezito Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:20 #3
jeg har prøvet i fejl... men det er samme problem, det er sq nok windows der er fucked op igen, jeg kunne godt omdøbe dem, men så ville jeg jo altid have det problem
Avatar billede cp1 Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:25 #4
ellers er der dette værktøj (omtalt på Eksp mange gange) Dr.Delete
ka hentes her http://www.dslreports.com/r0/download/387897~efbe5f139ddc8d43a72aff9cc6340c23/DrDeleteExeandSourceRARSFX.zip
men du trænger nok til at køre en repair på dit system , explorer skal ikke stoppe dig i at slette filer...
Avatar billede dezito Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:29 #5
køre en repair, hvad tænker du på
Avatar billede dezito Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:34 #6
Jeg har fundet ud af det det var min media player det var FUCKED UP, det virker nu, når jeg har geninst. den. Men tak for hjælpen
Avatar billede dezito Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:53 #7
Ups jeg fandt ud af at det vist var winamp3, da jeg havde deaktiveret winamp agent, men det virker nu
Avatar billede cp1 Nybegynder
20. oktober 2003 - 18:10 #8
du nævnte at explorer måske var årsagen , så derfor foreslag om rep...