Avatar billede toranaga Nybegynder
20. oktober 2003 - 15:47 Der er 1 løsning

Ingen lwpuser.ini i Wordpro 9.8?

I firmaet er vi skiftet fra en gammel Wordpro version til den nye 9.8.
I den gamle version havde man en lwpuser.ini fil hvor der var defineret forskellige fil-stier og brugeroplysninger. Det smarte var at man kunne kopiere denne fil ind på en PC og så derved slippe for at skulle opsætte arbejdsbiblioteker m.m. manuelt.

Men i den nye Wordpro findes denne fil ikke. Er der nogen der ved hvor disse oplysninger gemmes og hvordan man kan ændre dem?
Avatar billede toranaga Nybegynder
24. oktober 2003 - 13:21 #1