Avatar billede ulrikp Nybegynder
20. oktober 2003 - 15:05 Der er 4 kommentarer

PragmaSoft søger provisionssælger

Har du lyst til sælge tidsbestillingssystemer, arrangementstyringssystemer og/eller almindelige kundespecifikke webløsninger? Provisitionssatsen pr. opgave, der kommer i hus, er 10%.
Avatar billede locturian Nybegynder
20. oktober 2003 - 16:39 #1
Normal sats er langt højere, da sådan nogle systemer er svære at afsætte. Så ville slet ikke kunne betale sig at gå igang med, når % er så lav.... Sæt den op til 50%, så kan det være du får noget respons....
Avatar billede michael2004 Nybegynder
21. oktober 2003 - 09:31 #2
Spørgsmål 1) hvor skal de sælges ?
          2) kundespecifikke web løsninger = alm hjemmeside !?
          3) arrangementstyringssysytem (hvad er det ???)
Avatar billede ulrikp Nybegynder
21. oktober 2003 - 11:17 #3
1) Jeg forestiller mig at den sælger, jeg søger tager kontakt til nye potentielle kunder, som kunne være interesseret i et tidsbestillingssystem eller et arrangementsstyringssystem.
2) Ja
3) se http://www.pragmasoft.dk/refsShowSpecific.asp?ref=eventManager
Avatar billede molle2002 Nybegynder
29. oktober 2003 - 08:25 #4
Er der en minimums alder eller hvad????