Avatar billede koxxxx Nybegynder
04. januar 2001 - 19:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

for få systemresourcer

Hej
Når jeg starter min computer op har jeg ca. 10 filer liggende som bruger løs af mine systemresourcer. Hvilke af disse filer kan jeg lukke uden der sker noget??
Hposts07, Hpofxm07, Hpoevm07, Hpodev07, Em_exec, Vplus, Systray, Navapw32, Hpoopm07, Lvcoms, Poproxy.

Avatar billede maniacdog Nybegynder
04. januar 2001 - 20:22 #1
Uden der sker noget, tja
dem som jeg ikke kan undvære er systray.
Der plejer normalt også og ligge en der hedder Explorer som man normalt heller ikke kan undvære.
De andre ved jeg ikke lige pt. hvad program benytter.
Siden de hedder noget med Hp kunne man gætte på det var til noget printersjov.
I praksis mener jeg godt du kan undvære disse.
Avatar billede klas Juniormester
04. januar 2001 - 21:34 #2
Hposts07, Hpofxm07, Hpoevm07, Hpodev07 - Har jeg aldrig set før . .Ser skummelt ud, Har du tjekket for virus?
Avatar billede .robot Nybegynder
06. januar 2001 - 22:42 #3
Enten er det virus, eller også er det noget fra HP.. Har du en printer af mærket Hewlett Packard?
Avatar billede ravn1 Nybegynder
07. januar 2001 - 00:54 #4
Hpo* filerne kommer fra din printer, en HP Officejet G serie, hvis jeg ikke tager meget fejl. Du kan jo bare prøve at lukke filerne ned undtagen Explorer og Systray! og så afprøve om dun printer stadig funker.
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 13:59 #5
hmmm
Avatar billede maniacdog Nybegynder
13. januar 2001 - 14:17 #6
Øhh?
Er jeg den eneste der ik er helt med her?
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 14:27 #7
Ingen af svarene gav en løsning på mit problem.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
13. januar 2001 - 14:32 #8
Nårh okay, måske skal du lige huske og skrive det en anden gang :)
Avatar billede koxxxx Nybegynder
13. januar 2001 - 14:34 #9
Jeg undskylder maniacdog.