Avatar billede onlinefreak Nybegynder
20. oktober 2003 - 12:58 Der er 4 kommentarer

oprette onlinebutik på nettet

Jeg overvejer at bruge nettet til at sælge mine varer.
Hvor og hvordan kan jeg oprette min egen onlinebiks og hvad koster det?

mvh of
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. oktober 2003 - 13:01 #1
der er jo moms osv men hvis du bruger www.qxl.dk så skal du kun betale et lille beløb (kommer an på hvad varen bliver solgt for) så slipper du for at betale moms for det du sælger

(hvis det ikke klan bruges kan du bare afvise)
Avatar billede onlinefreak Nybegynder
20. oktober 2003 - 13:03 #2
qxl hnmm det kender jeg ikke hvad er det for noget?
Avatar billede onlinefreak Nybegynder
20. oktober 2003 - 13:06 #3
det var ikke sådan noget jeg mente, jeg mente at jeg gerne vil gerne starte min egen onlinebutik.
Avatar billede keysersoze Guru
20. oktober 2003 - 13:23 #4
der findes så vidt jeg kan se 3 løsninger - alt efter ønsker, krav, kunnen etc

1. www.oscommerce.dk - en gratis open source butik.

2. dandomain og formentlige også en del andre webhoteller og løsninger man kan leje af dem. De har forskellige tilvalg alt efter hvor meget man vil betale og hvad den skal kunne. Priser kan du finde på de enkelte hjemmesider

3. alliér dig med en freelancer eller et web-firma og få den specialudviklet. På den måde kan du få hvad du vil have og betaler kun et engangsbeløb - prisen kan dog variere meget (er du interessant skal du være velkommen til at kontakte mig for at høre mere)