Avatar billede dennis12345678910 Nybegynder
20. oktober 2003 - 12:25 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg lære at dirke en lås op

Avatar billede snowball Novice
20. oktober 2003 - 12:30 #1
Synes du nu ikke lige du skulle begynde at holde dig til reglerne. Din fortid her på Eksperten er i forvejen ikke for pæn !

Luk venligst spørgsmålet.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede krustytk Nybegynder
20. oktober 2003 - 12:33 #2
lyder som om det er en ny egon olsen vi har fat i her! alt er timet og tilrettelagt jeg skal bruge en glasskærer og en guide til at dirke en lås!

skiiiiide godt egon!
Avatar billede fromsej Praktikant
20. oktober 2003 - 15:04 #3
Snowball>>Han har jo helt tydeligt intet lært, så hvorfor ikke bare kicke ham med det samme?
Avatar billede snowball Novice
20. oktober 2003 - 15:22 #4
fromsej: Tjo, det kunne vi vel godt, men det hjælper bare ikke noget i længden. Der er jo desværre ikke nogen effektive metoder der kan forhindre ham i at oprette en ny bruger mere end den håndfuld han allerede har fået deaktiveret/lukket

Snowball
Avatar billede fromsej Praktikant
20. oktober 2003 - 15:26 #5
Nej, der er vel ikke andet at gøre end at ignorere ham, så.
Eller tjære og fjer holdet, som før foreslået, vist nok om samme "geni".
Avatar billede dennis12345678910 Nybegynder
21. oktober 2003 - 09:35 #6
Snowball....
Avatar billede snowball Novice
21. oktober 2003 - 09:58 #7
Ja !?

Snowball
Avatar billede hamsternator Nybegynder
21. oktober 2003 - 12:02 #8
Stik din diller i udvalgte nøglehul og sæt strøm til dig selv...
Avatar billede dennis12345678910 Nybegynder
22. oktober 2003 - 19:34 #9
bare fis snowball jeg er ligeglad med låse... jeg venter bare på din reaktion
Avatar billede hamsternator Nybegynder
22. oktober 2003 - 19:59 #10
Hvorfor IP-banner I ham ikke bare?
Avatar billede dennis12345678910 Nybegynder
24. oktober 2003 - 10:57 #11
fordi
Avatar billede snowball Novice
24. oktober 2003 - 12:44 #12
hamsternator: Du har vist ikke helt fortjent de 100 point du fik i dette spørgsmål. Du bedes derfor oprette et nyt spørgsmål på 100 point med titlen "Point til eksperten_coadm" med en reference til dette spørgsmål så folk ved hvorfor du skal af med de 100 point.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede fromsej Praktikant
24. oktober 2003 - 16:29 #13
Snowball>>Det er ligefør han skulle have lov at beholde de 100 point, det forslag ville i hvert fald skaffe os af med en gudsbenådet tumpe.*G*
Avatar billede hamsternator Nybegynder
24. oktober 2003 - 17:49 #14
Nu er jeg ny her, men du tager pis på mig, ikke?... Han kan sgudda bare afvise svaret.
Avatar billede fromsej Praktikant
24. oktober 2003 - 18:02 #15
Hamsternator>>Nej det gør han ikke, så du må hellere gøre som han siger.*S*
Du kunne jo ikke vide at tumpen her, har optrådt under mange navne i tidens løb.
Velkommen til Eksperten.
http://expfaq.1go.dk/ - Eksperten: Sådan gør jeg.
Avatar billede hamsternator Nybegynder
24. oktober 2003 - 18:13 #16
Tjah - det rager mig da en papand, men jeg troede ærligt talt, at folk var lidt mere voksne her...
Avatar billede fromsej Praktikant
24. oktober 2003 - 18:22 #17
Det eneste han var/er ude på er at få andre i fedtefadet, hvilket så lykkedes ham nok en gang, at han og andre er så latterlige kan vi andre ikke gøre for, dette er skam et meget seriøst forum med helt klare regler.
Lige et lille tip, tænk på dit eget sprogbrug, det generer ikke mig, men andre er lynhurtige på anmeldeknappen.
Avatar billede bredker Nybegynder
24. oktober 2003 - 18:35 #18
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. oktober 2003 - 18:39 #19
fromsej > "generer ikke mig, men andre er lynhurtige på anmeldeknappen."
.... hehe ja jeg er jo som bekendt berygtet herinde som E's svar på lucky luke: manden der er hurtigere end sin egen ADSL-forbindelse  ;-)
Avatar billede fromsej Praktikant
24. oktober 2003 - 18:52 #20
*G*